گلونی

تحمل مسئولان بیشتر از ما مردم نیست آقای نوبخت معاون رییس جمهور

تحمل مسئولان و نوبخت

تحمل مسئولان و نوبخت

تحمل مسئولان بیشتر از ما مردم نیست آقای نوبخت معاون رییس جمهور

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با تعریف از روحیه مردم در زمان جنگ ۸ ساله گفت:

«در آن زمان برای سوءاستفاده نکردن دشمن عجز و لابه نمی‌کردیم اما الان که در شرایط سخت جنگ اقتصادی نابرابر هستیم، متاسفانه آن نوع تحمل کردن کم‌رنگ شده است.»

حالا که بحث درباره تحمل کردن است، بگذارید ببینیم منظور از تحمل کردن چیست!

اصلا مسئولان که هر روز در دید رسانه‌ها هستند، چقدر نماد این تحمل هستند؟

اگر از ما بپرسید می‌گوییم تحمل برخی از مسئولان صفر است. برخی مسئولان حتی تحمل همدیگر را هم ندارند.

امروز از تریبونی دعوت به تف انداختن به صورت برخی مسئولان می‌شود، مسئول دیگری که رئیس یک قوه است نمی‌تواند در یک شهر سخنرانی کند، برخی از مسئولان که در سمت وزارت هستند، هر چند مدت یکبار حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند، به مشکلات مردم می‌خندند، و از هر مسئولیتی که گردن‌شان است، شانه بالا می‌اندازند

. امروز برخی مسئولان حتی جواب خبرنگاران را هم نمی‌دهند.

تحمل مسئولان پایین است

امروز برخی از مسئولان جناح‌های مختلف، فقط صدای مردم را صدای خودشان می‌دانند. احتمالاً روزنامه‌ها را ایشان بیشتر از ما می‌خوانند. لطفاً نگاهی بیندازید.

هر روز از روزنامه‌های طرفین، دنبال مچ‌گیری از همدیگر هستند.

دنبال این هستند که هرکه خلافی کرد و در رفت، سابقه طرف مقابلش را به رخ بکشند و سابقه ماندن در جمع خودشان را کتمان کنند یا بی‌اهمیت جلوه دهند. هر مسئولی که حرفی می‌زند، چهار نفر مسئول دیگر با ادبیات عجیب و غریب جوابش را می‌دهند.

پس اگر سخن از تحمل است، اول مسئولان خودشان تحملشان را بالا ببرند. کمی روی ادبیات خودشان کار کنند. به صورت یکدیگر چنگ نیندازند.

بذر ناامیدی را بین مردم برای زدن رقیب سیاسی‌شان پخش نکنند. به گونه‌ای القا نکنند که مردم از فردای خودشان بترسند. بگذارند مردم امیدوار باشند و این امید را در رفتار مسئولان ببینند.

آقای نوبخت، بی‌انصافی است مردمی که تحت این فشار اقتصادی هستند، کم تحمل بدانید. یا شما نمی‌دانید تحمل چیست یا می‌دانید و انصاف کافی را ندارید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل