گلونی

تعبیر خواب موش بر چهار قسم است و جزئیات در خواب دیدن آن مهم است

تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش

تعبیر خواب موش بر چهار قسم است و جزئیات در خواب دیدن آن مهم است

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: دیدن حیوانات در خواب، هیچ ربطی به علاقه شما به حیات وحش ندارد.

همین ابتدا بگوییم که الکی پز این خواب‌ها را به دیگران ندهید. چه برسد اگر موش باشد. پس اگر در خواب موش دیدید بدون آنکه سروصدا کنید اول تعبیرش را بخوانید بعد اگر رویتان شد همه جا جار بزنید.

دیدن موش در خواب بر سه قسم است: شاغل شدن، شاغل بودن، بیکار شدن، بیکار ماندن. تعبیر شما یکی از این موارد است که باید خودتان حدس بزنید.

عددش را هم درست گفتیم. از صفر شمردیم. زیرا در این زمانه کسی شاغل نمی‌شود. برای اینکه شرح بیشتری از این گزینه‌ها بدانید، برایتان جزئی‌تر توضیح می‌دهم.

تعبیر خواب موش در فضای سربسته یا روباز

دیدن موش در خواب بستگی به مکان و زمان آن دارد. اگر در شهر یا فضای باز دیدید، یعنی شما برای شهر مضرید. بهتر است همین الان چمدان خودتان را ببندید و بروید یک گوشه‌ای تا دار فانی را وداع بگویید. این صفحه را هم ببندید تا ما را بدبخت نکرده‌اید.

اما اگر موش را در فضای سربسته دیدید، تعبیر دیگری دارد. اصرار نکنید. گفتنی نیست. بماند بین خودمان.

اگر هنگام موش دیدن فرد دیگری هم حضور داشت. بهتر است نام آنها را به همراه نام پدر و تاریخ تولدشان روی کاغذ بنویسید.

اگر نمی‌شناسید سعی کنید چشمانتان را ببندید و دوباره او را در خواب ببینید و ازش بپرسید. کد ملی هم فراموش نشود. اگر می‌دانید که خوش به حالتان. معلوم است قبلاً سابقه این خواب را داشته‌اید. بعد از نوشتن بر روی کاغذ، آن را به سطل زباله کاغذ بیندازید. کاری با آن کاغذ نداریم. خواستیم حافظه شما را امتحان کرده باشیم.

تعبیر خواب موش و گفتگو با آن

اگر در خواب، موش با شما حرف می‌زد یعنی شما به نظافت شخصی خود اهمیت نمی‌دهید.

طوری که حتی صدای موش هم درآمده است.اگر موش به زبان خارجی صحبت می‌کرد و شما متوجه نمی‌شدید، یعنی باید از خوردن پوست همه میوه‌ها پرهیز کنید. به هرحال چهار تا بگذارید برای سوسک و موش و مارمولک و سایر حشرات موذی.

فعلاً همین را داشته باشید تا بعد که درباره انواع موش خواهم گفت.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل