گلونی

جوایز تیم ملی قطر اگر عادی بشود چوبش را خود قطری‌ها خواهند خورد

جوایز تیم ملی قطر

جوایز تیم ملی قطر

جوایز تیم ملی قطر اگر عادی بشود چوبش را خود قطری‌ها خواهند خورد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: جوایز امیر قطر به تیم ملی این کشور هرچند از این کشور عجیب نبود، اما آنقدر تازگی و خیره‌کننده بود که در شبکه‌های اجتماعی حتی گروه‌های تخصصی که کاری با چنین اتفاقاتی ندارند هم بازنشر شد.

بعد از این جوایز، برخی شروع کردند به اینکه جوایز واقعی یعنی این و آنچه به تیم ملی فوتبال ایران داده می‌شود، اسمش پاداش نیست.

ما کاری با این عزیزان نداریم. با اینکه تفاوت پاداش رشته های دیگر هم چقدر است هم نداریم. چون مطمئن هستیم برخی، هزار دلیل و بهانه می‌آروند تا ثابت کنند بقیه ورزش‌ها اهمیتی ندارد. فقط یک توصیه به کشور قطر داریم.

جوایز تیم ملی قطر خیلی خوب است

اینکه برای قهرمانی تیم ملی کشورش این جوایز را قرار می‌دهد خیلی خوب است. امیدواریم همه کشورها هم شرایطش را داشته باشند تا جوایزشان بیشتر از این هم بشود.

پس ما این عمل را بد نمی‌دانیم. اما کشور قطر برای جوایز بعدی باید از همین الان خودش را آماده کند.

اگر به همین شیوه ادامه دهد، آخر و عاقبتش می‌شویم ما. یعنی همه انتظارات می‌رود برای پاداش‌ها. یعنی قبل از آنکه به تیم و پیروزی و خوشحالی و کشور فکر شود، بازیکنان ماشین حساب درمی‌آورند که ببینند سهم‌شان چقدر می‌شود. می‌صرفد بدوند یا نه؟ به صرفه است که خوشحال کردن مردم را ببینند یا نه.

جوایز تیم ملی قطر و عاقبت ما

آخر و عاقبتش می‌شویم ما که اگر شرایط کشور سخت شد، انتظار عده‌ای این باشد که سختی را فقط دیگران بچشند و پاداش‌های آنها همان سیر صعودی را طی کند.

دیگر بازیکنی قرار نیست فکر کند اگر موفقیتی کسب کند، در حالت عادی قرارداد بعدی و تیم پیشنهاد دهنده بعدی، رقمش را بالاتر خواهد برد. محبوب‌تر می‌شود.

درآمدش در حالت عادی هم بیشتر می‌شود. اعتبارش بیشتر می‌شود. او دنبال این است که همین پاداش را بچسبد و آن را رها نکند. پاداش خودش را با کشورهای دیگر مقایسه کند. بعد هم چنان ادعا کند که انگار حقش را این مملکت سال‌ها خورده است.

کشور قطر یادش باشد، این جوایز را عادی نکند که بعداً نمی‌تواند جمع کند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل