گلونی

سواحل کیش در تور کیش

سواحل کیش در تور کیش

سواحل کیش در تور کیش

 سواحل کیش در تور کیش

با وجود همه جذابیت‌ این روزهای کیش، از تفریحات پرهیجان گرفته تا فضاهای رنگارنگ، دلرُبایی سواحل کیش را باید به تنهایی در کفه دیگر ترازو گذاشت.

سواحل کیش در زیبایی بی‌نظیرند و کافیست تنها یک‌بار دقایقی را در ساحل کیش بگذارنیم تا به قول مردمِ بومی دلبسته خاک گیرای این جزیره شویم.

تنوع سواحل جزیره هربار ما را به سمتی می‌کشاند؛ گاه ساحل مرجانیِ مرجان و گاه ساحل سنگیِ کشتی یونانی. آرامش و زیبایی این سواحل را احتمالا در کمتر جایی تجربه کنیم. همراه باشید.

هرچند که تمام بخش‌های ساحلی کیش در تور کیش  توسعه پیدا نکرده اما می‌توان در شمال، جنوب، شرق و غرب جزیره، هربار در یکی از زیباترین سواحل کیش قدم زد و از لحظات لذت برد. نگاهی به برخی از سواحل کیش بیاندازیم

اسکله تفریحی جزیره کیش

به گزارش سفر باتو ، اگر به تفریحات دریایی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم در سفر خود به جزیره کیش، حتما سری به اسکله تفریحی این جزیره بزنید؛

در این اسکله امکان ماهی گیری برای میهمانان فراهم شده و می توانید با آرامش به این کار بپردازید و یا از تماشای ماهیگری دیگران لذت ببرید.

در این اسکله، قایق های شیشه ای وجود دارد که شما می توانید از داخل آنها به تماشای دنیای زیر آب و ماهی های رنگارنگ آن بپردازید؛

ناگفته نماند که در این اسکله، امکانات تفریحی بسیار دیگری مانند قایق های پارویی، پدالی و ماهیگری و یا امکان غواصی فراهم شده تا در زمان حضور در این اسکله بیشترین بهره را از سفر خود ببرید.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ در جزیره کیش – اگر قصد سفر با تور کیش در یکی از فصول مناسب سفر به کیش را دارید، حتما آوازه در ساحل زیبای خلیج فارس به گوشتان خورده است، پس در طول سفر به کیش بازدید از پارک های ساحلی کیش را از دست ندهید و یک روز به یادماندنی را در کیش رقم بزنید.

کیش دارای پارک ساحلی زیادیست که از امکانات تفریحی و گردشگری زیادی برخوردار است و حتی می توان گفت که پارک های ساحلی کیش یکی از مکان های دیدنی کیش می باشد. یکی از سواحل زیبای کیش، پارک ساحلی سیمرغ در قست جنوب شرقی جزیره کیش می باشد. پارک ساحلی سیمرغ مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع به طول ۳۰۰ متر داشته و دارای امکانات ورزشی و گردشی جذابیست.

سواحل کیش در تور کیش

در جزیره ساحلی سیمرغ در تور ارزان کیش شاهد امکانات متنوعی خواهید بود که همه گردشگران و بازدیدکنندگان جزیره کیش را به نوعی جذب خود کرده و همه با هررده سنی در پارک ساحلی سیمرغ لحظاتی خوش را سپری خواهند کرد، بچه ها در زمین بازی و بزرگسالان در زمین ورزش این پارک، در فضای گرم و دوست داشتنی و در کنار ساحل زیبای پارک روز ها و لحظات سفر به کیش را در ذهن خود ماندگار می کنند.

در واقع، ساحل زیبای این پارک ساحلی از اصلی ترین جاذبه و شهرت این پارک زیبا در میان گردشگران تور کیش است.

از دیگر جاذبه های پارک ساحلی سیمرغ که نظر بیشتر گردشگران را به خود جلب کرده است، مجسمه های زیبای واقع در اسکله پارک ساحلی سیمرغ است.

مجسمه سیمرغ و مجسمه های دیدنی دیگری در کنار دریا سوژه عکاسی مسافران عاشقان عکس سلفی  می باشد.

امکانات و ویژگی پارک ساحلی سیمرغ

چشم انداز بی نظیر

آلاچیق و باربیکیو

پارک لوله

امکانات ورزشی

زمین بدمینتون

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی ساحلی کیش یکی از جاذبه های ویژه جزیره به حساب می آید، توریستان و مسافران تور کیش در طول سفر به جزیره حتما سری به اسکله ساحلی می‌زنند تا از منظره اقیانوس آبی در این اسکله آرامش واقعی را لمس کنند.

در کنار منظره زیبا، این اسکله به خوبی تجهیز شده و انواع تفریحات آبی کیش در آن در دسترس است.

پس از گشت و گذار در اسکله و سپری کردن لحظاتی هیجان انگیز به یکی از رستوران ها و کافه های اسکه بروید تا غذایی لذیذ میل کنید و انرژی دوباره بگیرید.

اسکله ساحلی طولی به اندازه ۴۳۷ متر و عرضی به اندازه ۱۸ متر دارد و در کل مساحت اسکله تفریحی کیش به ۱۰ هزار متر مربع می رسد.

در اسکله تفریحی کیش چه چیزی در انتظار شماست؟

منظره عالی برای عکاسی و عکس های سلفی در جزیره

مکانی عالی و مناسب برای پیاده روی، ساعت ها می توانید در اسکله پیاده روی کنید و به صدای گوشنواز موج ها گوش کنید

در مجاورت بازار ونوس کیش

تماشای زندگی آبزیان مختلفی نظیر لاکپشتها، سفره ماهی ها، پرندگان دریایی و انواع ماهیان کوچک و بزرگ

زمان مناسب برای گشت و گذار در اسکله ساحلی کیش

در هر فصل و زمانی تماشای دریا جذاب و دیدنی است، اما به شما توصیه می کنیم تا تماشای غروب و طلوع آفتاب را از اسکله جزیره از دست ندهید، شاید این یکی از مناظر خواستنی و نادری باشد که در طول سفر با تور کیش نباید از دست داد.

زیبایی غروبی را در اسکله خواهید دید که به راحتی قابل وصف نیست، سرخی آفتاب از پس کرانه دریای نیلگون، منظره ای ناب از زیبایی های حیرت انگیز آفرینش.

ساحل مرد ماهیگیر کیش

مجسمه مرد ماهیگیر یکی از نمادهای کیش و یکی از معروف‌ترین مجسمه‌های ایران است.

این مجسمه که حالا نامِ ساحلی از کیش را به نام خودش کرده، توسط چهار هنرمند به نا‌م‌های سامان توکلی، مصطفی سلطانی، محمدحسین ماموریان و هاشم شفیعی در ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساخته شد. شاید تنها همین دلیل که این مجسمه دومین مجسمه بزرگ فیگوراتیو ایران باشد ما را ترغیب کند تا ساحل مردِ ماهیگیر را ببینیم.

پارک ساحلی مردِ ماهیگیر در کرانه شرقی جزیره در تور لحظه آخری کیش است. از همه سوی آن مجمسه ۱۲ متری و تنومند مردِ ماهیگیر دیده می‌شود.

آبنماهای زیبا، گیاهان بومی مانند لور، گز، کرت، بمبرلاری و…، درختان تنومند نخل، فضای بزرگ و نورپردازی‌های دل‌فریب شبانه همه دلایلی هستند که بتوانیم با آن‌ها پارک مرد ماهیگیر را به عنوان یکی از فضاهای فراغتی جزیره انتخاب کنیم.

یکی از اتفاقات خوبی که در این ساحل کیش می‌افتد این است که در آن جشنواره‌های مجسمه‌سازی با ماسه برگزار می‌شود و مردم زیادی با ساخت مجسمه در ساحل مرد ماهیگیر هنرنمایی می‌کنند. پس گذران زمان در این ساحل کیش را از دست ندهید.

Kish is an island in the Persian Gulf, off the southern coast of Iran

پایان پیام

تبلیغ در گلونی

خروج از نسخه موبایل