گلونی

شبکه آی فیلم برای پخش اختتامیه جشنوراه فیلم فجر هیجان را به اوج رساند

پخش اختتامیه فجر از شبکه آی فیلم

پخش اختتامیه فجر از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم برای پخش اختتامیه جشنوراه فیلم فجر هیجان را به اوج رساند

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر شب گذشته برگزار شد. شبکه‌های تلویزیونی نمایش و آی فیلم هم به طور زنده این مراسم را پخش کردند. اما پخش این دو شبکه تفاوت‌هایی با هم داشت. تفاوت هایی که نشان از تصمیم‌گیری برای جذابیت بیشتر داشت!

شبکه نمایش غیر از آنکه هنگام قرار گرفتن همایون غنی زاده کارگردان مسخره باز، پشت میکروفن، تصویر مجری حاضر در سالن اختتامیه را با هدف پیشگیری از پخش سخنان انتقادی کارگردان پخش کرد، اعصاب خردی چندانی نداشت.

اما اگر شانس آن را داشتید که این مراسم را از شبکه آی فیلم دیده باشید، عجیب نیست اگر دهانتان را از تعجب باز کرده باشید.

شبکه آی فیلم و خلاقیت مجریان

در شبکه آی فیلم قبل از اعلام هر برنده سیمرغ، تصویر به استودیو می‌آمد و دو مجری در گفتگو با هم حدس می‌زدند که چه کسی سیمرغ را خواهد گرفت!

پس از اعلام نام هر برنده هم، مجدداً تصویر به استودیو می‌آمد و این بار آنها می‌شمردند که کدم فیلم بیشتر از بقیه سیمرغ گرفته است! و آن را یادداشت می‌کردند!

این رفت و برگشت تصاویر آنقدر اعصاب خردکن بود که تحمل طولانی مدت آن بدون اعتراض ممکن نبود. اعتراضی که البته فقط خودمان می‌شنیدیم، نه عوامل برنامه.

واقعاً این خلاقیت پیش بینی! و شمارش هر مرتبه! زاییده ذهن چه کسی بود.

جذابیت برای مخاطب شبکه آی فیلم تا کجا؟

چرا باید برای فردی که می‌خواهد بداند جوایز به چه کسانی می‌رسد، پیش بینی دو مجری جذابیت داشته باشد؟

در چنین مراسمی مخاطب ترجیح می‌دهد تا همان مراسم را ببیند، واکنش حاضران را لحظه به لحظه نظاره‌گر باشد، به طوری که دست کم سر سوزنی احساس کند پا به پای مراسم به عنوان عضوی حاضر، پیگیر مراسم است.

خدا را شکر در شبکه نمایش، کسی از این ایده‌های عجیب و غریب نداشت و مخاطب با تصویر سالن مراسم سرگرم بود و خیالش مقداری آسوده.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل