پرسشی که این روزها مردم خرم‌ آباد از خود می‌پرسند، آیا پاسخی وجود دارد؟

پرسشی که این روزها مردم خرم‌ آباد از خود می‌پرسند، آیا پاسخی وجود دارد؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پرسشی که این روزها مردم خرم‌آباد از خود می‌پرسند، این است که خرم‌آباد برای نوروز آماده است و این آمادگی می‌تواند خواسته مسافران نوروزی را تامین کند؟

پرسشی که این روزها مردم خرم‌آباد از خود می‌پرسند

آیا این آمادگی می‌تواند رضایت مردم را نسبت به سال قبل در بر داشته باشد؟

آیا برای قلعه فلک‌الافلاک پارکینگی در نظر گرفته شده است؟

از نوروز سال گذشته تا به امروز مسئولان چه کاری برای شهر خرم‌آباد انجام داده‌اند تا جمعیت بیشتری از گردشگران نوروزی در این شهر اقامت کنند؟

آیا آبشار بیشه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است و می‌تواند با امکانات حداقلی خود پاسخگوی مسافران نوروزی باشد؟

آیا اتفاق جدیدی در قلعه فلک‌الافلاک افتاده است یا گردشگران باید همان همیشگی‌ها را در قلعه فلک‌الافلاک ببینند و بعد به سوی شهرها و دیار خود بازگردند؟

آیا برای دریاچه کیو فکری شده است؟

چگونه می‌توان حجم بالای مسافران نوروزی را که وارد خرم‌آباد می‌شوند را هدایت کرد و به آن‌ها خدمات داد و به آن‌ها قبولاند که خرم‌آباد نیز همانند بسیاری از شهرهای ایران این امکان را دارد که بتواند از مردم استقبال خوبی داشته باشد و مکان‌های زیادی دارد تا آن‌ها بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده در آن‌جا بمانند و از دیدنی‌های آن لذت ببرند؟

آیا هتل جدیدی در خرم‌آباد افتتاح شده است که افراد بتوانند شبی را به آرامی سپری کنند و خستگی از تن به در کنند؟

وضعیت پروازهای فرودگاه خرم‌آباد چگونه است؟

آیا این میزان از پروازها آنقدری هست که مسافران را جابجا کند و این اطمینان را به آن‌ها بدهد که می‌توانید با خیال راحت در ساعات مشخص‌شده پرواز کنید و به مقصد خود برسید؟

مسئولان برای باران‌های سیل‌آسای ۱۰ روز اول فصل بهار چه تدبیری اندیشیده‌اند؟

خرم‌آباد امسال هم با مشکل پارکینگ مواجه خواهد شد و نرخ پرش مسافران در این شهر مانند سال‌های گذشته بالاست، یعنی مسافران وارد خرم‌آباد می‌شوند، چند ساعتی می‌مانند و بعد به سمت شهرهای جنوبی حرکت می‌کنند یا از شهرهای جنوبی وارد خرم‌آباد می‌شوند، چند ساعتی می‌مانند و بعد به سمت شمال حرکت می‌کنند.

ما سال‌هاست آرزو داریم که نرخ پرش مسافران در خرم‌آباد کم شود و آن‌ها در این شهر بمانند و لذت ببرند.

البته این اتفاق در سال‌های اخیر افتاده، اما هنوز جا دارد که مسافران بیشتری در خرم‌آباد بمانند و روزهای بیشتری در این شهر اقامت داشته باشند.

اقامت در خرم‌آباد باعث رونق گردشگری دیگر شهرهای استان لرستان نیز خواهد شد، به طوری که وقتی مسافران اطمینان از جا و مکان و وسایل تردد و… داشته باشند، در خرم‌آباد می‌مانند و بازدیدی از شهرهای اطراف هم خواهند داشت.

تایم لپس از قلعه فلک الافلاک در نوروز ۹۷

پایان پیام

کد خبر : 113914 ساعت خبر : 1:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113914
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات