گلونی

گوشت ۱۰۰ هزار تومانی چه پیامدهای خطرناکی می‌تواند در آینده داشته باشد؟

گوشت 100 هزار تومانی چه پیامدهای خطرناکی می‌تواند در آینده داشته باشد؟

گوشت ۱۰۰ هزار تومانی چه پیامدهای خطرناکی می‌تواند در آینده داشته باشد؟

گوشت ۱۰۰ هزار تومانی چه پیامدهای خطرناکی می‌تواند در آینده داشته باشد؟ برای اطلاع دقیق‌تر از ماجرای گوشت ۱۰۰ هزار تومانی مطلب زیر را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گوشت ۱۰۰ هزار تومانی شد. این شاید یک تیتر ساده باشد و شاید ما در فضای مجازی به راحتی از کنار آن بگذریم؛ البته شاید هم روی آن درنگ کنیم و از خود بپرسیم که چه بر سرمان خواهد آمد؟

گوشت ۱۰۰ هزار تومانی

شاید شما هم جزو قشر ضعیف جامعه باشید، شاید شما هم خانواده‌تان یک خانواده کارمندی ساده باشد، شاید برای شما هم عجیب باشد که گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان شده باشد و با خود بگویید با حقوقی که افزایش پیدا نکرده، چطور می‌توانیم گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان بخریم.

البته گوشت ۱۰۰ هزار تومانی یک خبر معمولی در میان خبرهای این روزها است، چون آنقدر گرانی‌ها از چپ و راست به ما فشار آورده‌اند که دیگر فرصت تعجب‌کردن و حیرت‌کردن در مقابل گرانی‌هایی از این دست را نداریم.

به هر حال گوشت ۱۰۰ هزار تومان شد و مرغ هم که هر روز رکورد جدید از خود به جا می‌گذارد.

این گرانی پروتئین در آینده تاثیرش را نشان خواهد داد و امیدواریم دولتی‌ها کاری کنند که مردم، به‌ویژه قشر ضعیف جامعه بتوانند همچنان از مواد پروتئینی گوشت سفید و قرمز استفاده کنند.

در این قسمت از یادداشت اصلا قصد نداریم نامی از ماهی و یا گوشت سفید به میان بیاوریم که آن حسابش با کرام‌الکاتبین است و فعلا به نظر می‌رسد که فقط برخی ژن‌های خوب قدرت دسترسی به آن را داشته باشند.

غمگین‌تر این‌که برخی از مردم که با کارت ملی گوشت یخ‌زده می‌گیرند، همان گوشت را هم مصرف نمی‌کنند و آن را به برخی از رستوران‌ها می‌فروشند و از پول آن برای خرید چیزهای دیگر استفاده می‌کنند، چیزهایی که شاید مصرفش واجب‌تر از گوشت نباشد، ولی ظاهرا مجبورند از این روش استفاده کنند.

به هر حال منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه اتفاقی در این زمینه می‌افتد و آیا مسئولان فکری به حال این گرانی‌ها می‌کنند یا خیر.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل