افزایش هزینه فالگیری و شهریه کلاس‌های جادوگری با هدف خودکفایی

افزایش هزینه فالگیری و شهریه کلاس‌های جادوگری با هدف خودکفایی

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: در خبرها خواندیم که شهریه کلاس‌های جادوگری، فالگیری و مشاغل وابسته گران شده است. دلیل گرانی‌اش را خودمان بهتر می‌دانیم. اما اگر اطلاع ندارید ما به زبان ساده برایتان توضیح می‌دهیم. (+)

می‌ارزد یا نمی‌ارزد

با افزایش هزینه‌های زندگی، دور از انتظار نیست که بخواهیم با فالگیری، آینده و فردای خودمان را همین امروز و حتی همین لحظه بدانیم. مطلع شویم که برای برخی موضوعات هزینه کنیم یا نه. شغلمان را تغییر دهیم وضعیت‌مان از امروز بدتر می‌شود یا بهتر.

این مطلع شدن می‌تواند حتی برای این باشد که اگر بیمار شدیم، به سراغ درمان خودمان برویم، یا پس از بهبودی، از بالا بودن هزینه درمان نابود می‌شویم.

شاید آن مسئول بهداشتی هم زمانی از همین فال‌ها استفاده می‌کرد که می‌توانست پیش‌بینی کند.  حیف که ما دیر فهمیدیم.

حساب و کتاب جواب نمی‌دهد

این روزها هرچه حساب‌ها را بالا و پایین می‌کنیم باز هم کم می‌آوریم.

اصلا تغییر وضعیت در علوم فعلی نمی‌گنجد.

مگر آنکه دانشمندان دست به کار شوند و علم جدیدی بسازند تا شاید فرمول‌های آن به جای فرمول‌های اقتصادی بتواند گره از مشکلات ما باز کند.

فعلا علی‌الحساب تا دانشمندان سرشان خلوت شود و برای ما نسخه جدیدی از علم بپیچند برخی به سراغ جادو و جنبل رفتند تا تحول بیافریند. از کجا معلوم، شاید با همین کارها بتوانند چهار نفر آدم بدبخت را گول بزنند تا از کیسه و جیب آنها به نوایی برسند.

افزایش هزینه و خودکفایی

جالب اینجاست که افزایش قیمت فقط شامل دستمزد این کسبه محترم نیست.

از آنجایی که هر روز نیاز به فرمول و ورد و کار جدیدی متناسب با تحولات ساعتی و شبانه روزی است، برخی به دنبال فراگیری این فنون رفتند. بنابراین با کاهش هزینه، به خودکفایی می‌رسند. حداقل آنکه همان‌ها را که آموختند، تدریس می‌کنند.

تداخل وردی

تنها مشکلی که این وسط باقی می‌ماند، تداخل وردها و آرزوهاست. یعنی اگر همه بتوانند از این فنون استفاده کنند، آن وقت چه کسی تداخل وردها را برطرف می‌کند؟

پایان پیام

کد خبر : 113794 ساعت خبر : 1:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113794
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات