بلیط قطار نوروزی و همه آن چه که باید درباره مسافرت با قطار بدانید

بلیط قطار نوروزی و همه آن چه که باید درباره سفر با قطار بدانید

به گزارش پایگاه خبری گلونی سفر با قطار یکی از لذت‌بخش‌ترین سفرهاست. در نوروز هم بازار مسافرت با قطار بسیار داغ است.

تعداد زیادی از مردم تصمیم می‌گیرند سفر با قطار را انتخاب کنند زیرا از نظر آن‌ها قطار امن‌تر از وسایل نقلیه دیگر برای سفر است و با خیال راحت می‌توانند در کوپه‌هایش بنشینند واز سفر لذت ببرند. چای بنوشند، استراحت کنند، فیلم ببینند و گاهی در راهرو قدم بزنند.

این روزها که سفر با هواپیما قیمت بسیار بالایی دارد و از آن گذشته بسیاری از مردم نگران امنیت هواپیماها و نقص فنی ناگهانی‌شان هستند، سفر با اتوبوس و ماشین شخصی هم برای مسافت‌هایی طولانی خسته‌کننده و سخت است، بهترین گزینه سفر با قطار و تهیه بلیت قطار است.

سفر با قطار مزایای دیگری هم دارد. در قطار کسی وزن بار شما و حجم آن را بررسی نمی‌کند و به راحتی می‌توانید بار زیادی را برای مقصد به همراه داشته باشید و به همین دلیل اگر اهل سوغاتی خریدن هستید، بدون احتیاط از زیاد شدن آن، می‌توانید خرید کنید.

خطوط ریلی کشور اگرچه نسبت به کشورهای پیشرفته‌تر محدود است، ولی همین میزان خط آهن به خوبی می‌تواند برنامه ایرانگردی شما را تحت پوشش قرار دهد. به جز چند استان، باقی استانها از خط آهن برخوردار هستند.

بلیط قطار نوروزی و همه آن چه که باید درباره سفر با قطار بدانید

تقریبا بیشتر مسیرهای راه آهم از تهران عبور می‌کنند. شما با قطار از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق کشور می‌توانید سفر کنید.

همه استان‌های مرکزی چون اصفهان، یزد، فارس، کرمان، سمنان از خط آهن برخوردارند که همین امر امکان سفر با قطار را تقریبا برای همه کشور فراهم آورده است.

انواع قطارها از لوکس تا معمولی در شرکت‌های مختلف ریلی کشور حضور دارند.

قطارهای تندرو و پیشرفته‌ای که امکانات و رفاهیات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اگرچه این قطارها در خطوط محدودی چون تهران مشهد در تردد هستند و به صورت گسترده در صنعت ریلی حضور ندارند.

اگر قصد دارید در نوروز با قطار به سفر بروید، برای تهیه بلیت سریع اقدام کنید تا با ظرفیت پر مواجه نشوید و دست خالی برنگردید.

مقصد سفر نوروزی‌تان را مشخص کنید، بلیت قطار را تهیه کنید و با خیال آسوده به سفر بروید.

پایان پیام

کد خبر : 114082 ساعت خبر : 4:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=114082
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات