بیدود دوچرخه اشتراکی هوشمند گام جدیدی برای کاهش آلودگی هوای شهرها

بیدود دوچرخه اشتراکی هوشمند گام جدیدی برای کاهش آلودگی هوای شهرها

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بهره مندی از هوای پاک در شهرهایی همچون تهران، نیازمند همکاری همه شهروندان است.

حال که زیرساخت‌های حمل و نقل پاک در نقاط مختلف تهران آماده شده و روز به روز بیشتر می‌شود، می‌توان امید بیشتری به حل معضل آلودگی هوا داشت. دوچرخه های بیدود جدیدترین گام برای داشتن شهری پاک‌تر و آینده‌ای روشن‌تر است.

بیدود چیست؟

شرکت «پاک چرخ ایرانیان»، در سال ۱۳۹۶ به عنوان اولین و تنها مجری انحصاری دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با نام تجاری بیدود، با بررسی نیازهای جامعه و با رویکرد حرکت به سمت شهری هوشمند فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل پاک با هدف کاهش آلودگی هوا، کمک به محیط زیست، افزایش سلامت شهروندی و کاهش ترافیک آغاز کرد.

این شرکت تلاش می‌کند تا با بالا بردن سطح فرهنگ جامعه و استفاده از دوچرخه کیفیت زندگی را در جامعه ایرانی ارتقا دهد. کاربران دوچرخه‌های بیدود کلیه شهروندان بالای ۱۵ سال هستند که شرایط و قوانین ما را در سایت مطالعه کرده و پذیرفته‌اند.

بیدود دوچرخه اشتراکی هوشمند گام جدیدی برای کاهش آلودگی هوای شهرها

شرکت «پاک چرخ ایرانیان» در فاز نخست در نظر دارد تا با قرار دادن دوچرخه‌های «بیدود» در سطح شهر به حمل و نقل پاک و دور از ترافیک کمک کرده و در میزان هزینه‌های جابجایی به کاربران خود یاری رساند.

از این رو در فاز اول فعالیت خود را در شهر تهران و از بخش‌های مرکزی شهر آغاز کرده و به تدریج کل شهر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

پس از مدت زمان کوتاهی این خدمت به سایر شهرها و در نهایت در کل ایران گسترش خواهد یافت. در حال حاضر این خدمت در ایران منحصراً متعلق به شرکت «پاک چرخ ایرانیان» است.

استفاده از بیدود چگونه است؟

برای استفاده از بیدود، تنها کافیست تا اپلیکشن بیدود را نصب کنید. سپس نزدیکترین دوچرخه را از طریق نرم افزار پیدا کنید. به سراغ دوچرخه رفته و با کد QR قفل دوچرخه را باز کنید. پس از استفاده، دوچرخه را در محل مناسب پارک کرده و قفل دستی را انجام دهید. برای دریافت اپلیکیشن به سایت بیدود مراجعه کنید. (کلیک کنید)

پایان پیام

کد خبر : 112665 ساعت خبر : 3:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112665
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات