ترافیک شهر خرم‌ آباد مانع از بازدید گردشگران از قلعه فلک‌ الافلاک می‌شود

ترافیک شهر خرم‌ آباد مانع از بازدید گردشگران از قلعه فلک‌ الافلاک می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مشکل ترافیک در اطراف قلعه فلک‌ الافلاک خرم‌‌ آباد بزرگ‌ترین مشکل این بنای ساسانی است، مشکلی که اگر حل نشود، شاید به مرور زمان افراد دیگر تمایلی اینچنینی برای دیدن آن نشان ندهند، زیرا شخصی که از راه دوری می‌آید و قصد دیدن این آثار تاریخی را دارد، باید لااقل خیالش از پارک ماشین خودش راحت باشد تا با خیالی آسوده به دیدن این بنای قدیمی و دیدنی برود.

ترافیک شهر خرم‌ آباد

شاید کمتر گردشگری باشد که در سال‌های اخیر به خرم‌آ‌باد سفر کرده باشد و برای پارک‌کردن ماشین و ورود به قلعه فلک‌الافلاک دچار مشکل نشده باشد.

این ترافیک و مشکل پارک کردن هر روز بیشتر می‌شود و متاسفانه کسی نیست که فکری اساسی و چاره‌ای کارآمد برای آن کند.

قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد در سال‌های اخیر رکورد بازدیدکنندگان را شکسته است و جزو بناهای پربازدید در نوروز سال ۹۶ و ۹۷ بوده است، اما در اطراف این بنای مهم و منحصربفرد جایی برای پارک‌کردن ماشین‌ها وجود ندارد و بسیاری از مردم برای پیداکردن جای پارک زمان زیادی را در اطراف قلعه دور می‌زنند و در آخر هم جای مناسبی برای پارک پیدا نمی‌کنند.

ترافیک شهر خرم‌ آباد مانع از بازدید گردشگران از قلعه فلک‌ الافلاک می‌شود

بی‌شک وقتی مسافر و یا بازدیدکننده‌ای برای دیدن این اثر زیبا و دیدنی می‌آید و جای پارک مناسبی پیدا نمی‌کند و یا به سختی و به اجبار جایی برای پارک پیدا می‌کند و طی بازدید از قلعه فلک‌الافلاک مدام فکر و ذهنش به ماشینش است، بعد از بازگشت به شهر و دیار خود به دیگران پیشنهاد نمی‌دهد که به آن‌جا بروند، زیرا خود آن شخص با خیالی آسوده نتوانسته از تمام این آثار و بنای تاریخی به راحتی بازدید کند.

به نظر نمی‌رسد که امسال هم کاری زیربنایی برای پارکینگ قلعه فلک‌الافلاک انجام شده باشد، اما می‌توان پارکینگ‌هایی فصلی را ایجاد کرد و یا ایده‌هایی را انجام داد تا مردم کمتر در اطراف این بنا به دردسر بیفتند.

پایان پیام

کد خبر : 113935 ساعت خبر : 4:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113935
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات