روحانی رئیس جمهور ایران با همان حرف‌های زیبا و همیشگی

روحانی رئیس جمهور ایران با همان حرف‌های زیبا و همیشگی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روحانی، رئیس جمهور ایران روز گذشته در دیدار با وزیر و مدیران ارشد وزارت ارتباطات سخنانی بسیار جالب و البته همیشگی درباره رسانه‌های آزاد و آزادی رسانه و فیلترینگ بیان کرد.

شاید بتوان گفت اشاره مستقیم آقای روحانی به این‌که در کشور رسانه‌های آزاد نداریم، برای نخستین بار بود که اتفاق می‌افتاد و او تا به حال اینطور صریح راجع به آزادی رسانه‌ها سخن به میان نیاورده بود، اما سخنان او درباره فیلترینگ، همیشگی و تکراری بود.

ما بارها از دولتی‌ها شنیده‌ایم که فیلترکردن را قبول ندارند و با روش فیلترینگ موافق نیستند و همیشه هم فیلترکردن تلگرام را به دستگاه‌های دیگر نسبت داده‌اند و خود را در آن دخیل ندانسته‌اند.

آقای روحانی در این جمع از حضور وزیر جوان در کابینه گفت و از مزایای ورود جوان‌ها به دولت؛ و البته ایشان نگفت که چرا فقط یک وزیر جوان در دولت او وجود دارد و آماری هم از میزان جوان‌هایی که در پست‌های پایین‌تر یا معاونت وزارتخانه‌ها هستند، به میان نیاورد.

ما سال‌هاست که به سخنان زیبای رئیس جمهورهایمان عادت کرده‌ایم.

روحانی رئیس جمهور ایران با همان حرف‌های زیبا و همیشگی

آقای روحانی هر وقت که صحبت می‌کنند، حرف‌های خیلی خوبی می‌زنند، بعد مردم منتظر می‌مانند که ببینند به این حرف‌ها عمل می‌شود یا خیر.

دست‌کم در حوزه فضای مجازی و اینترنت، از سرعت اینترنت گرفته تا قیمت اینترنت، مردم منتظر این هستند که اتفاقات ملموسی رخ دهند، یعنی شاید بسیاری از مردم دوست داشته باشند که آقای روحانی اصلا گفت‌وگو یا مصاحبه نکند و حرف‌های قشنگ نزند، اما در عوض اتفاقاتی در این حوزه رخ بدهد.

ما البته همیشه نیمه پر لیوان را نگاه می‌کنیم. امیدواریم که این سخنان خوب و زیبا و قشنگ و درجه یک آقای رئیس جمهور قبل از سال ۹۸ باعث اتفاقات خوبی در فضای مجازی بشود.

آیا تلگرام قبل از تمام شدن ۹۷ رفع فیلتر می‌شود؟ یا اینستاگرام هم به سرنوشت تلگرام دچار می‌شود.

روحانی رئیس جمهور ایران با همان حرف‌های زیبا و همیشگی

پایان پیام

کد خبر : 112431 ساعت خبر : 12:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112431
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات