ستاد مردمی حامیان شرکت آهن بنرساز اعلام موجودیت و بیانیه صادر کرد

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: ستاد مردمی حامیان شرکت آهن بنرساز با اعلام موجودیت، بیانیه‌ای در حمایت تقدیر از زحمات این شرکت صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

ستاد مردمی حامیان شرکت آهن بنرساز

به اطلاع عموم مسئولان، محرومان و حسودان می‌رساند که ستاد مردمی حامیان شرکت آهن بنرساز، حمایت صددرصدی و در صورت لزوم بالاتر از صد خود را از اقدام به جا، شایسته، غرورآمیز، رشک برانگیز، پیام‌آفرین و آینده‌نگرانه شرکت آهن مربوطه اعلام می‌دارد.

این ستاد علی رغم بی‌نیازی به توجیه و تفهیم مخالفان، صرفاً به جهت منور شدن افکار عمومی، پیا‌م‌های این بنرها را به اطلاع فریب‌خوردگان فضای مجازی می‌رساند:

یک. ضرورت وحدت مسئولان و ستاد مردمی حامیان

کنار هم قرارگرفتن تمامی بنرهای خیرمقدم، ضمن یادآوری لزوم وحدت میان مسئولان در هر رده سنی، پستی، مالی و جناحی، از آنها می‌خواهد تا این شیوه را در رفتار خانوادگی، سیاسی و اقتصادی خود نشان داده و بدانند که همانند عکس‌ها می‌توان دوش به دوش یکدیگر، به خدمت‌رسانی ادامه داد.

دو. نگاه یکسان ستاد مردمی حامیان به مسئولان

این ستاد اعلام می‌دارد که هیچ تفاوتی میان هیئت همراه از زاویه افق این مجموعه نیست.

با این حال بر این اندوه واقفیم که متاسفانه به دلیل کمبود دیوار، چهره ها و بنرهای برخی از چهره‌های خدوم و زحمتکش واقعی که از نظر پستی در رده پایین‌تری قرار دارند، باقی ماند که به صورت حضوری جهت یادگاری با پست پیشتاز به منزل آنان ارسال می‌گردد.

امید است با اختصاص بودجه مناسب در سال آینده، با مشکل بغرنج و آسیب‌زای کمبود دیوار مواجه نشویم.

اگرچه این ستاد مردمی آمادگی دارد تا از جیب خود، اقدام به دیوارسازی‌های بزرگ ملی نماید.

سه. زیبایی بصری شهری

استفاده از تنوع بنرها، قالب‌ها و رنگ‌ها و نیز چیدمان مهندسی این بنرها براساس آخرین دانش روز انجام گرفته است تا بذر شادی و نشاط را در دل مردم شهر و دیارمان بیاندازد.

بدیهی است این همه رنگ، از یک دیوار ساده، زیباتر است. تمامی این زحمات با ترفندهای کامپیوتری، برش و تقطیع عکس و رنگ انجام شده است.

چهار. معرفی جاذبه‌های شهری و ستاد مردمی حامیان

متاسفانه عدم آگاهی و فقدان علم کافی، ظرفیت‌های مهم گردشگری کشور را نشانه رفته است. حال آنکه می‌توان با ایجاد خلاقیت و روش‌های نوین، نام شهر و دیار را در دنیا تبدیل به برند کر و نیز رونق گردشگری را در پی داشت.

امید است با توجه به این رویه، مسئولان نیز در این راه، به جای توبیخ، حمایت قاطع خود را از این هزینه بسیار اندک اعلام نمایند.

این شرکت آمادگی دارد تا در صورت تخصیص بودجه مناسب، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در پذیرایی از میهمانان شهرها و استان‌ها یاری‌رسان دیگر شهروندان باشد.

ستاد مردمی حامیان شرکت آهن بنرساز

*تصویر از نشریه نقد حال

پایان پیام

کد خبر : 113756 ساعت خبر : 12:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113756
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات