شکایت از والدین به خاطر اجازه نگرفتن برای تولد ما معادل چه شکایاتی است؟

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: یک جوان هندی از پدر و مادر خود شکایت کرد. او که می‌گوید رابطه بسیار خوبی با پدر و مادرش دارد، دلیل شکایت خود را، اجازه نگرفتن والدین از او برای به دنیاآوردنش مطرح کرده است. البته او مشخص نکرده است که پدر و مادرش چگونه می‌توانستند از او اجازه بگیرند!(+)

شکایت از والدین

به هرحال حق با فرزند است. این مشکل والدین است که باید بنشینند و راهکاری برای اجازه گرفتن از فرزند به دنیا نیامده، پیدا کنند. در همین راستا چند شکایت جدید برای بیکاران و علاقه‌مندان به شکایت مطرح می‌شود:

شکایت از اعضای بدن

عزیزان می‌توانند از اعضای بدن خود، به دلیل شکل، اندازه و حتی نوع کاری که انجام می‌دهند شکایت کنند. شاید کسی دوست داشته باشد با گوشش حرف بزند و با دهنش بشنود. اینکه چرا اعضای بدن از او قبل از تقسیم وظایف؛ مشورت یا کسب اجازه نکرده‌اند، مشکل خودشان است.

شکایت از محل تولد

هر فرد می‌تواند از محل تولد خود به دادسرای کارکنان دولت شکایت کند. این حق فرزند است که محل تولد خودش را تعیین کند. اصلا به ثبت احوال چه مربوط که فرد کجا به دنیا آمده است؟

شکایت از تاریخ

علاقه‌مندان به شکایت می‌توانند اقدام به شکایت از شخصیت‌های تاریخی کنند. با توجه به غنی بودن این بخش در ایران، می‌توانند از هر چهره ادبی، سیاسی، اقتصادی و علمی در طول چند هزار سال گذشته شکایت کنند. همانطور که می‌دانیم طبق اثر پروانه‌ای، همه اقدمات آنها در وضعیت امروزی ما نقش داشته است. این عزیزان می‌توانند حتی از کسانی که دوستشان دارند هم شکایت کنند.

شکایت خاص از حافظ

نبود بسیاری از اسامی امروزی و حتی واژگان امروزی در میان دیوان حافظ می‌تواند دلیل واضحی برای شکایت این چهره به ظاهر ادبی باشد. این حق هر فرد است که به هنگام فال گرفتن به جای دیدن نام‌های خاص و محدود، اسم خودش را ببیند.

امید است با این شکایت‌ها، عده‌ای مشغول به کار شده و ما هم نفسی بکشیم.

پایان پیام

کد خبر : 113798 ساعت خبر : 4:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113798
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات