ویترین جذاب و ویدیوی عجیب جناح‌های موافق کودک همسری +فیلم اصلی

ویترین جذاب و ویدیوی عجیب جناح‌های موافق کودک همسری. برای اطلاع بیشتر از ماجرا و مشاهده فیلم فقط کافی است مطلب زیر را بخوانید.

ویترین جذاب

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواهحسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره محدودیت سنی ازدواج در اسلام گفت:

اسلام می گوید به محض اینکه غریزه جنسی بیدار شد، حتی هنوز کامل هم بیدار نشده ازدواج کنید. اصلا اسلام شرط بلوغ را هم برای ازدواج نگذاشته است. اسلام به قدری با مسئله رابطه دختر و پسر باز برخورد کرده که می گوید حتی دختر و پسر دبستانی هم می توانند با هم ازدواج کنند. اصلا حد سنی ندارد؛ نه از این طرف نه از آن طرف.

دیدگاه‌های مخالفین طرح ترسناک است

چندی پیش طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس از مبارزه رسانه‌ای جناحی در مخالفت با طرح کودک همسری گفت. ظاهراً این مخالفت‌ها ابعاد پیچیده‌تری به خود گرفته است.

یک ویدیوی عجیب

انتشار ویدیوی عجیب که هفته گذشته در فضای مجازی ویرال شد، مخالفان و موافقان طرح را در پستوهای شبکه‌های اجتماعی به جان هم انداخته است.

اگر موافقان این طرح همین‌قدر پای شناسنامه‌دار کردن کودک بی‌هویت، ابجاد روند تحصیل مناسب برای همه فرزندان ایران و شنیدن دغدغه‌های کودکان کار هم می‌ایستادند شاید بخش بزرگی از مشکلات زیرساختی کشور که مقدمه‌ای برای کودک همسری هستند حل شده بود.

طرحی که به حاشیه کشانده شد

کودک همسری در همان گام اول قرار بود از حقوق کودکانی حمایت کند که قربانی طمع افراد مسن می‌شوند و به‌عنوان دارایی به آنها نگاه می‌شود.

اما این روزها شاخه‌های دیگری از آن مورد توجه موافقین طرح قرار گرفته است.

ازدواج کودکان زیر سن پیش‌بینی شده در طرح با آب و تاب زیادی رسانه‌ای می‌شود.

آنها از خوشبختی حق انتخاب همسر و کنترل قانونی امیال سرکوب شده به‌وسیله ازدواج می‌گویند و دیدن ویترین خوشبختی‌شان که با دقت و مهارت زیادی چیده شده‌است در فضای مجازی فیلتر شده عجیب است.

دیدن چهره بانویی که تا پیش از وایرال شدن این ویدیو همه عکس‌های دونفره با همسرش با چهره‌ای پوشیده پست می‌شد هم به عجایب این بازی رسانه‌ای افزوده است.

کودکان مهاجر و فقیر را دریابید

در حالیکه موافقین و مخالفین با کلید واژ‌هایی چون ازدواج، عشق، هوس، کودکی شوکر ددی با هم جروبحث می‌کنند، آمار ازدواج زیر ۹ سال بیش از ۳۰۰ نفر و آمار ازدواج زیر ۱۳ یا ۱۴ سال در دختران ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار نفر اعلام شده است که یکی از تبعات منفی این گونه ازدواج ها شکل نگرفتن فیزیولوژی زن هنگام بارداری است.

ده‌ها صدها و هزاران کودک مهاجر تن به ازدواج برای گرفتن اوراق هویتی و نجات خانواده‌هایشان می‌زنند. آماری که در ویترین اینفلوئنسرهای جذاب اصولگرا برای به حاشیه راندن طرح ازدواج همسری جایی ندارد.

پایان پیام

کد خبر : 112854 ساعت خبر : 11:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112854
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات