پدر بهار از ماجرای سگ‌های لواسان و حال این روزهای دخترش می‌گوید

پدر بهار از ماجرای سگ‌های لواسان و حال این روزهای دخترش می‌گوید. برای اطلاع دقیق‌تر از ماجرا کافی است مطلب زیر را مطالعه کنید و فیلم را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ماجرای بهار، دختر کوچکی که سگ‌ها در لواسان به او حمله کردند، یکی از پرونده‌های عجیبی است که در روزهای پایانی سال ۹۷ فضای خبری کشور را اشغال کرده و تبدیل به سرخط خبرها شده است.

پدر بهار از ماجرای سگ‌های لواسان و حال این روزهای دخترش می‌گوید

ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که سگ‌های شکاری و گرانقیمت برخی ویلانشینان در لواسان بدون قلاده در یک پارک به بهار، دختری کوچک حمله کرده و او را به شدت مجروح می‌کنند.

پدر بهار در این ویدئو درباره عمل‌های سختی که روی بهار انجام شده، صحبت می‌کند و می‌گوید مجبور شده اجازه دهد پزشکان سه بار او را به‌طور کامل بیهوش کنند تا بتوانند زخم‌هایش را درمان کنند.

این اتفاق ابتدا از سوی برخی از مسئولان در منطقه لواسانات تکذیب شد، اما بعدا به کمک توییتر و فضای مجازی، توجه مردم و رسانه‌ها به آن جلب شد و حالا بهار و سگ‌های لواسان در صدر خبر هستند.

پرونده در مراحل قانونی و قضایی است و به نظر می‌رسد که خانواده بهار پیگیر این هستند تا صاحبان سگ‌های شکاری به سزای عمل خود برسند، اما در گوشه و کنار فضای مجازی هم سخنانی به گوش می‌رسد که انگار صاحبان سگ‌های شکاری آنطور هم آدم‌های دست و پا بسته‌ای نیستند و به خیال خودشان می‌توانند از دست قانون فرار کنند.

افکار عمومی پرونده بهار را به دقت دنبال می‌کند و مردم امیدوارند که کسانی که صاحبان آن سگ‌های شکاری بوده‌اند، در مقابل قانون بایستند.

بهار حالا روزهای سختی را می‌گذراند و پدر و مادرش نیز روزهای سختی را تجربه می‌کنند.

این ویدئو ممکن است شما را آزار دهد

اگر فکر می‌کنید که سخنان پدر بهار باعث آزار شما می‌شود، ویدئو را نبینید، اما اگر دلش را دارید، گوش دهید تا شاید شما هم پیگیر این پرونده باشید به‌عنوان یک شهروند و از قانون بخواهید که این پرونده را تا آخر پیگیر کند.

پایان پیام

کد خبر : 112527 ساعت خبر : 1:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112527
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات