کسب آرامش با تکنیک‌هایی از علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی

کسب آرامش با تکنیک‌هایی از علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی. برای اطلاع دقیق‌تر از این تکنیک‌ها کافی است مطلب زیر را مطالعه کنید.

کسب آرامش

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون تلفیق خواست تا برای اعلام دریافتی مدیران روی سایت در سال آینده تمهیدی بیندیشند چون به گفته وی این موضوع هم جلوی سوء‌استفاده را می‌گیرد و هم آرامش ایجاد می‌کند.

البته برای آرامش بیشتر توصیه می‌کنیم این نکات رو هم رعایت کنند.

طرح جایگزینی جوانان به جای مدیران

هر سه ماه یکبار در همان سایت ده مدیر را بازنشسته کنن و به جای مجموع هزار شغل ریز ودرشتشون، هزار جوون رو با شعار هر جوون ایرانی یه شغل استخدام کنن و این‌جوری باعث ایجاد آرامش بیشتری بشن.

نسخه ارقام نجومی را بپیچید

حقوق‌های نجومی بالای بیست میلیون تومن برای مدیران رو لینک کنن به صفحه فیلترها تا هم ما هم خودشون احساس آرامش بیشتری کنن.

فیلترشکن‌ها رو هم از دست مدیران مسول بگیرن تا فیلترها رو دور نزنن و تو چرخه داغون چشم‌وهم‍چشمی خودشون و ما رو نابود کنن.

کاربرد حذف سه صفر از پول ملی

حقوق مدیران رو تو همون سایت با حذف سه صفر از واحد پولی کشور بذارن و حقوق ما معمولی‌ها رو تو همون سایت با اضافه کردن چهار تا صفر بر واحد پولی کشور بذارن تا بیشتر از اینها جلوی دروهمسایه ضایع نشیم.

آرامش ابدی

در همون سایت از گرسنه بگیرن بدن به سیر تا این‌قدر دنبال چالش صندلی بازی در نظام اداری کشور نباشن.

اینجوری همه‌مون روی آرامش رو می‌بینیم.

فامیل‌های متفاوت و ژنتیک یکسان

جلوی اسم مدیرانی که فامیلی‌شون با بچه‌شون فرق داره (برای همچین روزی که به پارتی‌بازی‌هاشون گیر ندیم)، تو همون سایت یه علامت بزنن تا ما در آرامش ابدی بمیریم و احساس کنیم بالاخره از بزرگترین راز دنیا پرده برداشتیم.

لینک به سایت پشتیبان

در گام آخر ما معمولی‌ها رو لینک کنن به یه سایت دیگه و مدیران در یک دورهمی در همون سایت حقوقشون رو فرو کنن تو چشم و چال همدیگه.

آرامش و پایان خوش

همه این کارها رو تا قبل از رزمایش قطع اینترنت انجام بدن تا قبل از قطع ارتباط با دنیا به آرامش ابدی برسیم و کمتر غر بزنیم به جون مدیران زحمتکش!

پایان پیام

کد خبر : 112584 ساعت خبر : 11:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112584
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات