آهنگ جدید یاس درباره موسیقی بی‌کیفیت و سفارشی مخاطب پیدا کرده است

تیر آهنگ جدید یاس درباره موسیقی بی‌کیفیت و سفارشی به هدف خورده است

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: تیر یاسر بختیاری یا همان یاس که با انتشار آهنگ سفارشی به موضوع موسیقی بی‌کیفیت و سفارشی این روزهای بازار موسیقی پرداخته است، انگار به هدف خورده است.

واکنش‌ها به آهنگ جدید یاس به نام سفارشی این را نشان می‌دهد که قشر مخاطب این آهنگ تکانی خورده‌اند.

البته این تکان معنی‌اش تغییر در روش‌ها نیست. انگار که گلوله‌ آتشی را میان جمعی انداخته باشند، هرکدام به درودیوار می‌زنند و فقط قصد فرار دارند.

آهنگ جدید یاس درباره موسیقی بی‌کیفیت و سفارشی

یکی از واکنش‌ها را شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ نشان داد.

مظفری یادداشتی در صفحه شخصی خود منتشر کرده است و از انواع حربه‌های نوشتاری استفاده کرده است.

واکنش شهاب مظفری به آهنگ سفارشی یاس؛ مواظب زبان سرخت باش

تهدید، نصیحت در و همذات‌پنداری با مردم کوچه و خیابان در نوشته کوتاهش آورده است ولی در میان این نوشته ناخودآگاه به نکته مهمی اشاره کرده است.

نکته‌ای که دقیقا تفاوت خواننده‌ای مثل یاس و خوانندگان یکشبه و برنامه‌ریزی شده! را مشخص می‌کند.

او از زبان سرخ یاس می‌گوید و نادانسته خود و خوانندگان دیگری که موضوع این آهنگ هستند را گیر می‌اندازد.

مسئله همین‌جاست که خنثی بودن و کنار آمدن با هر شرایطی برای این قشر از اهالی موسیقی عادی شده است. آنها به دلیل اینکه پله‌پله و روی شایستگی هنری خود به این شهرت و درآمد نرسیده‌اند، خود را مدیون پشتیبانان خود می‌دانند و به قول معروف بدون اجازه آنها آب هم نمی‌خورند.

شاید کنفرانس خبری مدیر برنامه‌های حامد همایون را دیده باشید. جناب پشتیبان در حضور حامد همایون از این می‌گوید که من تاجرم و فقط دنبال پول به وادی موسیقی آمده و مشخصا می‌گوید که خواننده هیچ اهمیت برای او ندارد.

چهره مات و شرمنده حامد همایون هنگام شنیدن این سخنان دیدنی بود ولی دریغ از یک واکنش کوچک. چون او می‌داند که بدون این حامیان مالی و تجاری باید سال‌ها در صف می‌ایستاد تا شاید گوشی بذای شنیدن پیدا شود.

چه برسد به سالی ۴۰۰-۵۰۰ کنسرت در سراسر کشور.

ده‌ها خواننده بدصدا و بی‌هنر که به لطف فضای بی‌دروپیکر موسیقی، اکنون تبدیل به صدای بدنه و روز شده‌اند و میلیون‌ها طرفدار دارند.

اما دریغ از یک آهنگ در مورد مسایل روز جامعه. موسیقی اجتماعی برای آنها یک شوخی به حساب می‌آید و البته شاید درکی در این زمینه نداشته باشند.

در روزگاری که صدا، تکنیک و تعهد اجتماعی در رده آخر مشخصه‌های یک خواننده قرار می‌گیرد، باید هم کسی مثل یاس مورد هجوم قرار بگیرد.

اما یک نکته را کسانی که مقابل یاس ایستاده‌اند نمی‌دانند و یا خودشان را به ندانستن زده‌اند.

نکته این است که همه صداهای فالش که با تزریق پول و اسپانسر بالا می‌آیند و مطرح می‌شوند، مثل حباب، عمر کوتاهی دارند ولی یاس و یاس‌ها ماندگار و همیشگی هستند.

پایان پیام

کد خبر : 115486 ساعت خبر : 1:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115486
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

بله یاس و یاس ها خواهند ماند!!! اما حامد همایون خواست خواننده درست بشه و با اسپانسر نباشه ولی نزاشتند آلبوم آدم برفیش مجوز نگرفت آلبوم عروس آرزوهاش رو حمایت نکردند معلومه میاد با یه تاجر قرارداد میبنده تا طرفداراش ببیننش کسی که ۲۰ سال موسیقی کار کرده و آموزش داده حمایت نمیشه معلومه تاجرا میبرنش!!! یادتونم نره یاسم رپر تجاری هستش!!! موسیقی یک تجارت هست وگرنه کسی مفت اسپانسر نمیشه حتما باید سود باشه تا اسپانسر قبول کنه. مگه اینکه مردم حامی خواننده باشن که متاسفانه مردم سلیقشون فصلیه!!!