بازیکنان فوتبال چرا مالیات پرداخت می‌کنند؟ مالیات را باید ما آدم معمولی‌ها پرداخت کنیم

بازیکنان فوتبال چرا مالیات پرداخت می‌کنند؟ مالیات را باید ما آدم معمولی‌ها پرداخت کنیم

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: دیروز در فرودگاه و هنگام پرواز تیم فوتبال استقلال برای برگزاری نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، در اقدامی تعجب‌برانگیز و تاسف‌آور، از خروج مهدی رحمتی دروازه‌بان اول این تیم جلوگیری شد.

دلیل واهی و غیرقابل قبول مطرح شده مبنی بر مشکل مالیاتی، این ملی‌پوش سابق و مدیران تیم استقلال را راضی نکرد.

حتی اعتراض مسئولین استقلال و تماس‌های مکرری که با مدیران فدراسیون و اداره امور مالیاتی برقرار کردند در کمال تعجب به جایی نرسید و این شک را به یقین تبدیل کرد که لابد دستان پنهانی در کار هستند تا ضمن بدنام کردن کاپیتان استقلال، از پیروزی احتمالی این تیم در بازی پیش رو جلوگیری کنند.

متاسفانه این مشکل هر از چندگاهی رخ می‌دهد و گریبان مشاهیر ملی را می‌گیرد.

واقعا چرا باید برای شخصیتی مثل رحمتی با آن سابقه ملی و باشگاهی چنین مشکلی پیش بیاید؟

بازیکنان فوتبال چرا مالیات پرداخت می‌کنند؟

اصلا چرا باید این شخصیت‌های ملی و فوتبالی مالیات پرداخت کنند؟

مالیات را باید ما آدم معمولی‌ها پرداخت کنیم. چرا نباید این افراد سرشناس هم مانند برخی موسسات که از دادن مالیات معاف هستند و یا مقدار مالیاتشان ارزش پرداخت کردن هم ندارد، باشند؟

ناراحتی رحمتی به حق است و ما هم حق را به او می‌دهیم. اگرچه آنچه به جایی نرید فریاد است.

حتما اطلاع دارید که در اقدام دیگری از این دست شاهد بودیم پلیس در یک حرکت مشکوک به دلیل مضحک سرعت غیر مجاز و ویراژ، خودرو فرهاد مجیدی مربی همین تیم را متوقف کرد. اگرچه فرهاد توانست با زیرکی و با فیلم گرفتن از این عمل مذبوحانه و انتشار آن در فصای مجازی، مامور مورد نظر را رسوا کند.

چرا باید پلیس خودرویی با آن قیمت و کیفیت که مطمئنا تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت هم می‌تواند شتاب بگیرد را برای سرعت پایینی مثل ۱۳۰ یا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت متوقف کند؟

رحمتی با همکاری دلسوزانه عده‌ای مشکلش در چشم بر هم زدنی حل شد و با اولین پرواز به قطر سفر کرد ولی ما هیچگاه آه و بغض رحمتی در استوری‌اش پس از ممنوع‌الخروج شدنش را فراموش نمی‌کنیم.

اینچنین اقداماتی دل آدم را به درد می‌آورد. همتراز کردن افراد مشهور و زحمتکشان عرصه ورزش با مردم عادی نشان‌دهنده وجود تبعیض‌هایی است که در زیرپوست قوانین ما وجود دارد.

پایان پیام

کد خبر : 116157 ساعت خبر : 1:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=116157
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات