بنای غیر مجاز دختر وزیر باسابقه در لواسانات تهران با دستور قضایی تخریب شد

بنای غیر مجاز دختر وزیر باسابقه در لواسانات تهران با دستور قضایی تخریب شد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات و در اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز دختر مهندس نعمت‌زاده وزیر باسابقه در چند دولت پس از انقلاب در لواسان تخریب شد.

خبر این تخلف و دستور دادستانی چند روز پیش منتشر شد که تعجب برانگیز بود.

چون چنین برخوردهایی با افراد بانفود کم‌سابقه بوده است و معمولا یا انجام نمی‌شود و یا اگر برخوردی می‌شود خبر آن رسانه‌ای نمی‌شود.

بگذریم از اینکه باز هم پنهان‌کاری در اخبار منتشر شده توسط همین مراجع قانونی وجود دارد.

در هرجایی از دنیا مدیران سطح بالای سیاسی و حتی افراد مشهور زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار دارند و کوچکترین تخلفی از سوی آنها چنان بزرگ‌نمایی می‌شود که ادامه کار برایشان سخت می‌شود و در بیشتر مواقع راه چاره را استعفا می‌دانند.

ولی هنوز این تحمل بین ما وجود ندارد و رسانه‌ها هم به همین دلیل دست به عصا راه می‌روند.

از این همه بگذریم که دختر وزیری که مدام از تحمل مردم در برابر سختی‌ها و روش‌های اقتصاد مقاومتی دم می‌زد، از کجا آورده که چنین ویلای با عظمتی در بهترین و گرانترین نقطه کشور ساخته است. چون این موضوعات به ما مربوط نیست.

با همه این حرف‌ها از این اقدام باید تقدیر کرد و به مجریان و تصمیم‌گیران دلگرمی داد تا بتوانند با قدرت بیشتر با چنبن تخلفاتی مبارزه کنند.

در همه کشور شخصیت‌های قدرتمند سیاسی و سرمایه‌داران بانفوذ توانسته‌اند قانون را دور بزنن هرجایی که میلشان کشیده دست به ویلاسازی کنند.

مردم منتظرند که این اقدامات ادامه داشته باشند و با بقیه هم برخورد قهرآمیز شود.

تخریب ۱۰۰۰ متر از یک ویلا آن هم در جای پرتخلفی مثل لواسان در نگاه اول کار جدید و خارق‌العاده‌ای نیست ولی تخریب ویلای یک شخصیت کهنه‌کار در سیاست و بسیار بانفوذ حرکت مثبتی است که مردم را امیدوار می‌کند.

امیدوار به اینکه همه در برابر قانون یکسانند و کسی برابرتر نیست.

پایان پیام

کد خبر : 116204 ساعت خبر : 5:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=116204
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات