جشن تعیین جنسیت تا جشن کنار گذاشتن پوشک و دیگر جشن‌های معاصر ما ایرانی‌ها

جشن تعیین جنسیت تا جشن کنار گذاشتن پوشک و دیگر جشن‌های معاصر ما ایرانی‌ها

پایگاه خبر ی گلونی، مهدیسا صفری‌خواهاین روزها جشن‌های عجیب‌وغریب زیادی به منوی جشن‌های ایرانی‌ها اضافه شده‌است. همه ترسم از این است که قرار باشد نسل بعدی در جایی شبیه گوگل عبارت «جشن‌های معاصر ایرانی‌ها» را جستجو کند. نتایج آن تحقیق را می‌توانیم به عنوان ۶ واحد جامعه‌شناسی در دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان ارائه دهیم.

جشن تعیین جنسیت

پدر و مادر ذوق‌زده که نمی‌دانند فرزندشان دختر است یا پسر عکس و جواب سونوگرافی را به قناد می‌دهند ( آخه چرا؟ نه جون من واقعاً چرا؟) قناد هم اگر بچه دختر باشد وسط کیک را صورتی اگر پسر باشد آبی می‌کند. بعد همه مهمان‌ها در روز جشن غافلگیر می‌شوند( باشه بابا ما هم باورمون شد نمی‌دونستین اینهایی هم که با دستبند طلا جنسیت بچه را مشخص می‌کنن همه‌شون منم!) شما فقط به اندازه کل آلبوم‌های زندگی کل فامیل ما عکس از سونوگرافی سه‌بعدی از بچه دارید بعد جنسیتش را نمی‌دانید؟!

جشن گرفتن از پستونک

یک‌جوری هم روی این جشن‌ها اسم می‌گذارند انگار قرار است؛ بچه را بفرستند به نبرد با رستم. مادر خدابیامرزم یک روز پستونک را با قیچی پاره کرد ومن هم قید آن را زدم. تصمیم گرفتم برای دخترم کمی با کلاس‌تر برخورد کنم. در روز اول پستونک را به بادکنک بستم و به هوا فرستادم اما ساعت دو نصف شب مجبور به عقب‌نشینی شدم و گفتم آب‌و هوا و شرایط جوی خوب نبوده و پستونک از ترس سقوط به خانه برگشته. در گام بعدی دو هفته مانور آزمایشی و قصه خرگوشی که پستونک می‌خواست را با عروسک‌های انگشتی اجرا کردم. می‌توانستم با آن اجرا بار خودم را ببندم. داستانم پیرنگ دقیق و شخصیت‌های قوی داشت اما از نظر بچه کل کاراکترها مقوا بودن و بچه آن‌شب هم پستونک به دهان خوابید. در گام بعدی روش مادرم را اجرا کردم؛ سر آن را با قیچی بریدم و در نهایت بچه دو ساعت گریه کرد بعد با همان خرگوش مذکور به رختخواب رفت. من باور نمی‌کنم که با یک کیک و مهمانی و تو رودروایسی قراردادن بچه؛ او پستونکش را کنار بگذارد. لطفاً ما را رنگ نکنید.

جشن کنار گذاشتن پوشک

بچه یک روز توی تخم چشمم نگاه کرد و پوشکش را در آورد و روی لگن نشست. حالا با لگن چیکو هفتصدهزار تومنی و پوشک ۱۵۰ هزار تومنی و مقادیر زیادی شوآف و یک کیک شبیه پوشک سروته این قضیه را هم می‌آورند. این کیک تنها کیکی است که می‌توانم با خیال راحت خوردنش را رد کنم!

این بود مطلبی با عنوان جشن تعیین جنسیت تا جشن کنار گذاشتن پوشک و دیگر جشن‌های معاصر ما ایرانی‌ها.

پایان پیام

کد خبر : 115537 ساعت خبر : 3:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115537
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات