جوان شدن پوست با عرق خارشتر و ماسک ماست و جوانه گندم و ته‌مانده غذا

جوان شدن پوست با عرق خارشتر و ماسک ماست و جوانه گندم و ته‌مانده غذا

پایگاه خبری گلونی، بیتا اسماعیلی: با گسترش اینستاگرام و فضای مجازی اهمیت پوست و مو در ذات شهروندان نهادینه شده و طوری به یک مساله حیاتی تبدیل شده که تعداد فولیکول های پوست و مو از نان شب واجب‌تر شده در این میان هر روز شاهد تبلیغات عجیب اینستاگرامی درباره انواع ماسک ها روبرو هستیم.

جوان شدن پوست با عرق خارشتر

برای مثال یک نفر می گوید عرق خارشتر برای شفاف شدن پوست خوب است از فردا متوجه می شوی که در بیو هر پیج اولین مرکز معتبر خارشتر در ایران دیده می‌شود و میزان استفاده از خار شتر طوری افزایش می‌یابد که کم کم خار را جدا و شتر را جدا می‌فروشند و اگر کسی بخواهد هر دو را با هم تهیه کند باید خیلی سریع به پیج مذکور برود تا از تخفیف ویژه برخوردار شود.

در این میان روغن‌ها هم جای خوبی میان مردم باز کرده‌اند.

برای مثال یک نفر که کلا ظاهر خود را کوبیده و دوباره ساخته است به فالورهای خود پیشنهاد می‌کند که از روغن فلان مار استفاده کنند تا هر روز پوستی درخشان‌تر داشته باشند.

ولی در چند سال قبل که اینستاگرام به رونق امروز نیافتاده بود تبلیغات به صورت دهان به دهان صورت می‌گرفت مثلا یک دوستی داشتم که بعد از هر غذا ته مانده‌اش را به ته صورتش می‌مالید وقتی از او درباره علت این کار می‌پرسیدم می‌گفت که یک دوست دیگری به او گفته برنج سوخته برای پوست خوب است گاهی که میوه می‌خورد پوستش را اول به صورتش می‌مالید و از رنگ ماسکی که می‌زد ما متوجه می‌شدیم که شام دیشبش چه بوده!

اگر اسفناج می‌خورد شبیه جلبک سبز می‌شد اگر پیاز پوست می‌کند باقی رنده شده‌اش را روی پوست می‌گذاشت ولی در کمال ناباوری همیشه پوستش پر از لکه‌های چربی بود آخرین باری که او را دیدم به دکتر مراجعه کرده بود و دکتر به اوگفته بود ماسک ماست و جوانه گندم را امتحان کن از آن روز تا به حال خبری از او در دست نیست و فکر می‌کنم که شب‌ها با ماست جوانه گندم می‌خوابد تا شاید منافذ های پوستش باز شود.

پایان پیام

کد خبر : 115508 ساعت خبر : 2:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115508
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات