وضعیت جزیره هرمز را ساماندهی می‌کنیم اما ساماندهی مسئولان چیست؟

وضعیت موجود در جزیره هرمز را ساماندهی می‌کنیم

سرپرست فرمانداری بندرعباس با بیان اینکه آئین‌نامه ملوانی ظرفیت مناسبی است تا اهالی جزیره هرمز در بازارچه‌های ملوانی فعالیت کنند و وضعیت معیشتی خود را بهبود بخشند، تصریح کرد: با کمک شهرداری ساماندهی جابجایی گردشگران در جزیره هرمز باید تا قبل از عید تسریع یابد تا در ایام نوروز به مشکل خاصی برنخوریم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی عزیزاله کناری در جمع مردم جزیره هرمز اظهار کرد: برای مسئولان هیچ شأنی جز خدمتگزاری برای مردم نیست و مسئولان باید با تمام ظرفیت و توان و امکانات و برنامه‌ریزی مناسب در جهت پیگیری مطالبات مردم و رفع مسائل و مشکلات جزیره هرمز تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار است، افزود: چه افتخاری بهتر از اینکه خادم مردم باشیم و رضای الهی را در پیش داشته باشیم لذا مسئولان باید با عزم و اراده جدی و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت تلاش خود را در انجام امور مردم بکار گیرند.

وی در ادامه با توجه به ارائه مسائل و مشکلات مطرح‌شده توسط اهالی جزیره، عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا وضعیت موجود در جزیره را ساماندهی کنیم و بستری فراهم‌ سازیم تا گردشگران بیشتری به جزیره بیایند و در نتیجه باعث رونق اقتصادی مردم شود.

کناری با بیان اینکه جزیره‌ی هرمز پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر دارد و باید از این ظرفیت استفاده لازم را برد، اظهار کرد: آئین‌نامه ملوانی ظرفیت مناسبی است تا اهالی جزیره هرمز در بازارچه‌های ملوانی فعالیت کنند و وضعیت معیشتی خود را بهبود بخشند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس در پایان تصریح کرد: در جزیره هرمز موتورسیکلت‌های سه‌چرخ جابجایی گردشگران را بر عهده‌ دارند که لازم است تعاونی مربوطه با کمک شهرداری ساماندهی آن‌ها را تا قبل از عید انجام دهد تا در ایام نوروز به مشکل خاصی برنخوریم.

پایان پیام

کد خبر : 117274 ساعت خبر : 5:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=117274
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات