طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان البرز تا سوم اردیبهشت ماه ادامه دارد


طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان البرز ادامه دارد

چهارمین دوره طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان که با عنوان «عشق و آینه» با محوریت استان البرز برگزار می‌شود، تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی انتشارات آرادمان پیش‌تر اعلام کرده بود که با حمایت یک حامی خیّر، چهارمین دوره طرح «عشق و آینه» را به نفع کودکان کم‌توان در استان البرز برگزار خواهد کرد.

طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان البرز

پیش‌تر همین انتشارات با همراهی برخی حامیان خیّر فرهنگی، سه دوره از این طرح را در سال‌های گذشته، به نفع کودکان کم‌توان تهران و کرمانشاه (زلزله‌زدگان سر پل ذهاب) برگزار کرده بود.

بنا بر اعلام این مرکز نشر، در طرح عشق و آینه چهار، هر فرد یا نهادی که بیش از ۳ نسخه از کتاب «رنگ‌آمیزی شازده کوچولو» (به همراه گزیده داستان دوزبانه فارسی – انگلیسی به‌بهای هر نسخه ۱۴ هزار تومان) را تا سقف حداکثر سیصد نسخه خریداری کند، تمامی مبلغ خریدش به نفع کودکان یک مرکز نگهداری از کودکان معلول در استان البرز، به‌صورت اقلام بهداشتی و غذایی هزینه خواهد شد.

کتاب رنگ‌آمیزی «شازده کوچولو» آرادمان که در ۷۲ صفحه قطع خشتی بزرگ به‌بهای ۱۴ هزار تومان منتشر شده، جمله‌ها و پاراگراف‌های مشهوری از داستان آنتوان دو سنت اگزوپری (نویسنده شارده کوچولو) را نیز به‌صورت دوزبانه‌ی انگلیسی و فارسی در کنار طرح‌ها دارد.

آرادمان که ترجمه‌ی جدیدی از داستان «شازده کوچولو» را هم با قلم مهری محمدی مقدم منتشر کرده، از سری کتاب‌های نقاشی آنتی استرس، کتاب‌های «رؤیای رنگی»، «باغ مونه»، «باغ ون‌گوگ»، «باغ مشاهیر»، «خوابهای طلایی»، «نقش بهشت» و «رؤیای پاریس و ونیز» را هم منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر یا مشارکت در طرح، علاوه بر تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۲۴۲۹۰۲ به سایت این انتشارات یا صفحه‌های این نشر در اینستاگرام و تلگرام به نشانی‌های زیر می‌توانند مراجعه کنند:

www.aradman.ir

@aradmanpub

کد خبر : 119249 ساعت خبر : 12:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=119249
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات