برنامه شبکه چهار و حضور سعدی و فردوسی و حافظ در این برنامه

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از پرحاشیه‌ترین برنامه‌های نوروزی امسال ویژه برنامه شبکه چهار بود که دقایقی قبل از حلول سال ۹۸ باعث حاشیه شد و کاربران عکس ها و تصاویر آن را دست به دست می‌کردند.

در این برنامه برخی از شاعران و ادیبان ایرانی همچون حافظ فردوسی و سعدی به صورت نمایشی و نمادین در برنامه حضور پیدا کردند.

امیرحسین مدرس مجری این برنامه از مهمان ویژه‌ای گفت که در استودیو حضور دارد و بعد اطلاع داد که سعدی مهمان این برنامه است.

و مخاطبان در کمال تعجب یک بازیگر را دیدند که به صورت گریم شده سعدی را در مقابل امیرحسین‌مدرس بازی می‌کند.

برنامه شبکه چهار و حضور سعدی و فردوسی و حافظ در این برنامه

این ایده البته ایده خلاقانه است.

اما به نظر می‌رسد که حضور مجری اصلی برنامه در کنار این کاراکتر نمایشی چندان به مذاق مخاطبان خوش نیامده است.

مخاطبان نتوانستند جدی بودن مجری را با فانتزی بودن کاراکتر نمایشی هضم کنند و همین خاطر از لحظاتی قبل از تحویل سال نو تا همین حالا مشغول شوخی کردن با این ایده شبکه چهار هستند.

به نظر می‌رسد این یک ایده جذاب بود که به درستی اجرا نشد و اگر با روش بهتری اجرا می‌شد می‌توانستیم یکی از بهترین برنامه‌های تحویل سال را در این سال ها در شبکه چهار ببینیم.

ایده‌های نو روش پرداخت خلاقانه هم می‌خواهند. اگر ایده با خلاقیت در اجرا همراه نباشد مخاطب را پس می‌زند.

برنامه شبکه چهار و حضور سعدی و فردوسی و حافظ در این برنامه یکی از ایده‌های خلاقانه نوروزی بود که با اجرای بد نتوانست مخاطبان را راضی کند.

مخاطبان این ایده را پسندیدند اما اجرایش را دوست نداشتند.

اما پرداختن شبکه چهار به مفاخر ادب فارسی جای قدردانی دارد. این ایده همچنان می‌تواند با اجرای بهتری ادامه داشته باشد و حتی به صورت برنامه‌ای مجزا به روی آنتن برود.

پایان پیام

کد خبر : 117972 ساعت خبر : 3:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=117972
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات