خدمت رسانی بیمارستان صحرایی سپاه به ۵۰۰۰ سیل زده پلدختر

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به راه اندازی یک بیمارستان مجهز با پزشکان متخصص در پلدختر گفت: این بیمارستان صحرایی سپاه تاکنون به حدود ۵۰۰۰ نفر از مردم سیل زده امدادرسانی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی منطقه لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط خدمات‌رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مردم سیل زده استان اظهار کرد : به دنبال بارش سنگین که در استان لرستان بارید و بعضی از شهرستان ها در حوزه زیر ساخت و زمین های کشاورزی، پل ها، جاده های روستای و منازل مسکونی خسارت زیادی دید؛

شاید بیشترین حجم خسارت را می شود در منطقه یا شهر پلدختر و معمولان مشاهده کرد که سپاه حضرت ابوالفضل (ع) امکانات و تجهیزات خود را چه بارش قبلی و چه در این بارش سنگینی که چند روز قبل اتفاق افتاد پای کار آورده نیروهای که می توانند کارهای امداد رسانی و خدمات رسانی را انجام دهند وارد منطقه کرده است.

وی افزود: با ظرفیت هایی که بالاخره از سپاه های استانی فارس، استان سمنان و استان تهران در منطقه پلدختر به کمک گرفته ایم یک تقسیم بندی و بلوک بندی شده است.

تقریبا از ۳ روز پیش کار تقسیم بندی تنظیف خیابان ها، خاکبرداری، لایروبی کوچه ها و منازل مردم توسط گروه های جهادی و بسیجی آغاز شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه کار لایروبی وخاکبرداری بین سپاه‌های شهرستان‌ها و استان‌ها تقسیم شده است، عنوان کرد: امروز باحضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه سری به سپاه های استانی که مشغول کار و فعالیت هستند زدیم که الحمدالله ساعت به ساعت وضعیت در حال تغییر است.

وی بیان کرد: بعضی جاها مردم هم مشارکت می کنند. خیابان ها و کوچه ها بیشترشان باز شده منتهی حجم خسارت و حجم گل ولای که وارد خیابان ها و کوچه ها شده است زمان بر است.

شب گذشته ما جلسه ای را خدمت فرمانده سپاه های استانی و گروه های مهندسی که از نیروهای زمینی آمدند داشتیم در تلاش هستند ان شاءالله این هفته تا سه شنبه و چهارشنبه کار نظافت خیابان ها، نظافت منازل را و لایروبی را به صورت کامل انجام دهیم.

توکلی با اشاره به راه اندازی یک بیمارستان مجهز با پزشکان متخصص در پلدختر گفت: ما امروز با سردار پاکپور از بیمارستان صحرایی که نیروی زمینی سپاه درشمال پلدختر احداث کرده بازدید کردیم و تاکنون به حدود ۵۰۰۰ نفر از مردم سیل زده امدادرسانی کردند.

پایان پیام

کد خبر : 118643 ساعت خبر : 11:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=118643
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات