ما که نگفتیم درآمد کنسرت‌های‌شان را به لرستان بدهند، لااقل احوالی بپرسند

ما که نگفتیم درآمد کنسرت‌های‌شان را به لرستان بدهند، لااقل احوالی بپرسند

به گزارش پایگاه خبری گلونی اگر ساکن خرم‌آباد باشید و یا اخبار حوزه هنری و ارشاد این شهر را دنبال کنید حتما شما هم از کنسرت‌های هنرمندان مطرح کشور چه در عرصه پاپ و چه سنتی اطلاع دارید.

اتفاقی که به جرات می‌توان گفت یک حال و هوای جدید به هنر در شهر خرم‌ آباد بخشیده است.

من اما هربار که اخبار این کنسرت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دیدم و تبلیغات‌شان را دست به دست کردم از خودم پرسیدم آقای محترم خواننده‌ای که بهای بلیت‌های کنسرت‌اش را در خرم‌آباد هم‌تراز شهرهای بزرگ کشور انتخاب می‌کند اصلا از اوضاع و احوال اقتصاد و معیشت در شهر ما خبر دارد؟

از درآمدها، از بیکاری و فقری که سال‌هاست مهمان ناخوانده‌ی شهر ماست.

ولی هر بار پاسخ‌ام به این سوال منفی بود چرا که همیشه قیمت بلیت‌ها بالا بود.

اما از برخورد مردم خرم‌آباد همین قدر بگویم که با همه نداری‌ها و فقر و تنگدستی‌ها و حقوق‌های زیر خط فقری سالن‌های این عزیزان را پر کردند زیرا اصلا تفریح زیادی در این شهر وجود ندارد.

و خب خیلی طبیعی است که همه مردم ذوق زده شوند و برای خرید بلیت‌‌ها به سایت‌های فروش هجوم ببرند.

حالا سوال‌ اصلی من این است آن هنرمندان عزیزی که در خرم‌آباد یکی پس از دیگری کنسرت گذاشتند اصلا از سیل لرستان اطلاع دارند؟

یا خدای نکرده اخبار بد را به دلیل اثر منفی روی تارهای صوتی‌شان دنبال نمی‌کنند؟

ما که نگفتیم درآمد کنسرت‌های‌شان را به لرستان بدهند، یعنی این سرزمین به اندازه یک واکنش ابتدایی در حد استوری و یک پست توئیتری هم برای این عزیزان ارزش نداشته است؟

می‌دانم با خواندن این مطالب با خودتان فکر می‌کنید ما لرها عجب مردمان پر توقعی هستیم ولی باور کنید انتظار حمایت از طرف هنرمندانی که روزی ما میزبان‌شان بوده‌ایم خیلی بی‌راه و بی‌اساس نیست.

در اخبار چندتا از کنسرت‌های سال گذشته خبرهایی از حضور افرادی که در شهرهای دیگر استان ساکن بودند و صرفا جهت کنسرت به خرم‌آباد آمده‌اند، خواندم. این‌جاست که دلم می‌گیرد از بی‌مهری همه عزیزانی که حالا لرستان را تنهاتر از قبل رها کرده‌اند و اتفاقات اخیرش را به فراموشی سپرده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 118795 ساعت خبر : 8:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=118795
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات