نماینده ویژه موسسه بین‌المللی سفیران صلح در امور سیل‌زدگان کشور معرفی شد

نماینده ویژه موسسه بین‌المللی سفیران صلح در امور سیل‌زدگان کشور معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه بین المللی سفیران صلح نوشت:

با توجه به گستردگی مناطق و تعداد بالای افراد مددجو، مهرداد دهقانی بعنوان نماینده‌ ویژه‌ در امور سیل‌زدگان کشور منصوب شد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سفیران صلح گفت:

به منظور حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد در حیطه رسیدگی به امور سیل‌زدگان، با توجه به همکاری‌هایمان با سازمان‌های دولتی و مجوزهایی که در اختیار داریم، قصد توسعه فعالیت “سفیران صلح” در مناطق سیل‌زده داریم.

نماینده ویژه موسسه بین‌المللی سفیران صلح در امور سیل‌زدگان کشور معرفی شد

پدر صلح ایران، ابراهیم صنوبر اظهار داشت:

«یکی از اقدامات اخیر سفیران صلح، برپایی چندین پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم با همکاری هلال احمر و همیاری افراد سرشناس کشور در هشت شهر بزرگ کشور ازجمله تهران، مشهد، البرز، کرمان و کرمانشاه توسط نیروهای انسانی و امکانات این موسسه بود تا باری از دوش هلال احمر در این روزهای بحرانی برداشته شود».

در شرایط بحرانی وجود این پایگاه‌ها بسیار لازم و ضروری است و می‌تواند در حمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق دچار آسیب موثر باشد.

با توجه به سیل اخیر و گستردگی مناطق آسیب‌دیده وجود چنین پایگاه‌هایی کمک بزرگی برای سازمان‌های امدادرسان است و تا حدود زیادی می‌تواند روند کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده را بهبود ببخشد.

معرفی نماینده ویژه موسسه سفیران صلح در جهت گسترش فعالیت‌های این نهاد می‌تواند برای امدادرسانی و کمک به مردم دچار آسیب در مناطق بحران‌زده بسیار مفید باشد.

ابراهیم صنوبر در ادامه گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، تصمیم گرفته شد موسسه بین‌المللی سفیران صلح سمن‌ها و موسسات دارای مجوز را پشتیبانی کند.

 بدین منظور مهرداد دهقانی را باتوجه به توانایی‌های لازم به عنوان نماینده ویژه موسسه بین‌المللی سفیران صلح معرفی کردیم.

مینا بارانی
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل
موسسه بین‌المللی سفیران صلح

پایان پیام

کد خبر : 119499 ساعت خبر : 3:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=119499
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات