پل موقت روبروی پارک معلم خرم آباد را شبانه خراب کردند

پل موقت روبروی پارک معلم خرم آباد را شبانه خراب کردند

به گزارش پایگاه خبری گلونی بی‌شک یکی از مشکلات شهر خرم آباد در سال‌های اخیر پل‌های موقت این شهر بوده است.

پل‌ های موقتی که برای باز کردن گره‌های کور ترافیکی خرم آباد بنا شدند خود تبدیل به یکی از مهمترین مشکلات این شهر شده‌اند.

این پل‌های موقت که تقریباً همه‌شان بدون اصول مهندسی ساخته شدند با آغاز بارش باران در خرم آباد به زیر آب می‌روند و عملاً در بسیاری از روزها و ماه‌های سال از دسترس شهروندان خارج می‌شوند.

پل موقت روبروی پارک معلم خرم آباد را شبانه خراب کردند

ویدئو از سپهر گودرزی

یعنی در هنگام بارندگی و جمع شدن آب در خیابان‌ها و معابر شهر خرم آباد این پل‌ها هم زیر آب می‌روند و کمکی به حل مشکل ترافیک خرم‌آباد نمی‌کنند.

‌این پل‌ها بیشتر آفتاب دوستند یعنی هنگامی که آسمان صاف و آفتابی باشد به درد شهروندان می‌خورند.

بعد از سیل سال گذشته در خرم آباد بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قرار شد که برخی از این پل‌ها جمع آوری بشود تا هنگام طغیان رودخانه گلال برای مردم مشکل ایجاد نکند.

حالا و با ورود سامانه بارشی به استان لرستان و هشدار درباره سیل در این استان مسئولان شهرداری خرم آباد شبانه این پل را خراب کردند.

شاید اتفاقاتی که در استان گلستان رخ داده است و برکناری استاندار گلستان مسئولین لرستان تصمیم گرفته‌اند که زودتر از شر این پل خلاص بشوند.

دلیل آنها البته منطقی است اگر سیلاب وارد شهر خرم آباد بشود و گلال طغیان کند این رودخانه می‌تواند برای مهمانان و گردشگران نوروزی دردسرآفرین باشد.

البته با تدابیری می‌شد قبل از آغاز نوروز این پل را خراب کرد اما به هر حال تخریب شبانه آن در بامداد روز چهارم فروردین هم خالی از لطف نیست.

با خراب شدن این پل البته گره‌ای بر گره‌های ترافیکی منطقه ایجاد خواهد شد اما لااقل خیالمان راحت است که این پل مسبب خرابی و یا بلایی بزرگ به هنگام طغیان رودخانه گلال نخواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 118073 ساعت خبر : 11:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=118073
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات