گلونی

استقلال به پخش بازی این تیم از شبکه شما اعتراض کرد؛ پخش بازی‌های امشب از سه شبکه تلویزیونی

استقلال به پخش بازی این تیم از شبکه شما اعتراض کرد

استقلال به پخش بازی این تیم از شبکه شما اعتراض کرد؛ پخش بازی‌های امشب از سه شبکه تلویزیونی

باشگاه استقلال نسبت به پخش بازی تیمش با سپیدرود از شبکه شما واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  ایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپیدرود از شبکه  «شما»  گفت:

«این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپیدرود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شبکه ورزش پخش شود.

متاسفانه در هفته‌های مختلف در مورد پخش زنده بازی‌های استقلال کم لطفی‌های زیادی صورت گرفته، که کیفیت پخش یکی از این آن ها بوده و حالا هم صحبت از پخش توسط شبکه غیر مرتبط با ورزش به میان آمده است».

وی افزود: «باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را در این خصوص بیان می‌کند و انتظار دارد با توجه به لزوم احترام به هواداران میلیونی استقلال مدیران تلویزیون برای پخش زنده بازی هفته آخر این باشگاه تصمیمی منطقی و اصولی اتخاذ کنند».

استقلال به پخش بازی این تیم از شبکه شما اعتراض کرد

بازی‌های لیگ برتر فوتبال «جام خلیج فارس»، از شبکه‌های سه، ورزش و شما روی آنتن می‌روند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما از پخش بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به ترتیب اولویت امتیاز در جدول از شبکه‌های سه، ورزش و شما خبر داد.

میثم فضلعلی با اشاره به شرایط جدول لیگ برتر، همزمانی بازی‌ها و مشخص شدن قهرمان این دوره توضیح داد:

«با توجه به جدول لیگ و بالا بودن شانس قهرمانی دو تیم پیروزی تهران و سپاهان اصفهان مقرر است بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در قالب برنامه «فوتبال برتر» از شبکه سه، بازی تیم‌های سپاهان و استقلال اهواز در قالب برنامه «شب های فوتبالی» از شبکه ورزش و بازی تیم‌های استقلال تهران و سپیدرود رشت نیز در برنامه «گل» شبکه شما به صورت مستقیم و رأس ساعت ۲۱:۳۰ پخش شوند».

در دیدارهای امشب پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی و سپیدرود رشت برای ماندن در لیگ برتر به مصاف حریفان خود می‌روند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل