اگر سوت اشتباه بزنی بعد بازی بیا جلوی ورزشگاه؛ اتفاقات بازی داماش و نیروی زمینی

اگر سوت اشتباه بزنی بعد بازی بیا جلوی ورزشگاه؛ اتفاقات بازی داماش و نیروی زمینی.

پایگاه خبری گلونی میثم کریمی: چند روز پیش دو تیم فوتبال نیروی زمینی تهران و داماش گیلان در یک بازی حساس به مصاف یکدیگر رفتند و پس از سوت پایان مسابقه تیم نیروی زمینی با برتری مقابل داماش به لیگ دسته یک فوتبال کشور راه پیدا کرد.

اما این پایان کار نبود…

با سوت پایان بازی عده‌ای از هواداران داماش و یکی از اعضای کادر فنی این تیم به سمت کمک داور بازی که به اشتباه گل آن‌ها را آفساید گرفت حمله ور شدند و او را کتک زدند.

بعد از این اشتباه، کمک داور خاطی که در لیگ برتر قضاوت می‌کرد به لیگ یک تنزل پیدا کرد.

اما باشگاه داماش دست بردار نیست و می‌خواهد از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و تهدید به کناره‌گیری از فینال جام حذفی پیگیر موضوع شود.

تا اینجا همه‌چیز تقریبا طبیعی است.

اما از شما دعوت می‌کنم این ویدئو را ببینید:

 

اگر سوت اشتباه بزنی

بله، همان‌طور که مشاهده کردید این آقا یعنی یکی از اعضای شورای شهر رشت می‌گوید من دست کسانی که داور را کتک زدند می‌بوسم.

البته لازم به ذکر است که برخلاف معمول اخلاق و شکل زندگی خودش است و جا دارد از همین‌جا از او تشکر کنیم که بر خلاف اخلاق خودش است. (امیدواریم این‌طور باشد)

او در کمال ناباوری می‌گوید باید بدترین بلاها را بر روی داور می‌آوردند، حالا بماند که منظورش از بدترین بلاها چیست.

در این شکی نیست که اشتباهات داوری به جای اینکه در فوتبال ایران جزئی از فوتبال باشد، خود فوتبال است اما کتک زدن داور و تازه حمایت کردن عضو شورای شهر؟

قبلا در ورزشگاه‌ها نهایت با یکی دو شعار درباره دقت داور و محرومیت از داوری در چند هفته قضیه تمام می‌شد، اما حالا کار به جایی رسیده است که باید بدترین بلاها سر داور بیاریم.

البته باید از این عضو شورای شهر عزیز پرسید آیا مردم شهر خودشان می‌توانند در صورت ناراضی بودن و اشتباهات اعضای شورای شهر رشت بدترین بلاها را سر او و همکارانش بیاورند؟

یا مثلا اگر این آقا عضو شورای شهر پاریس بود، بعد از آن کامبک بارسا مقابل پاریس سنت‌ژرمن و اشتباهات تاثیر گذار در لیگ قهرمانان اروپا دستور حمله به بارسلون را می‌داد.

یا اگر شهردار لندن بود، بعد از بازی بارسلونا و چلسی در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۹ باید داوران را در همان ورزشگاه اعدام می‌کرد.

به‌نظر می‌رسد این عضو شورای شهر زیادی در جو فرو رفته یا اینکه از همین الان مشغول برنامه‌ریزی برای انتخابات بعدی است.

 در همه جای دنیا صحبت درباره داوری جریمه‌های سنگینی دارد اما متاسفانه در فوتبال ایران کار دارد به کتک‌کاری و تهدید می‌رسد اما فدراسیون و کمیته داوران همچنان ورود نمی‌کند.

کم مانده است در زمین به داوران بگویند اگر سوت اشتباه بزنی،بعد بازی جلوی ورزشگاه.

پایان پیام

کد خبر : 120710 ساعت خبر : 9:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=120710
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات