سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری را بهناز جعفری در گذر سینما می‌خواند

بهناز جعفری و بانیپال شومون در ششمین شب از سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر بخشی از فیلمنامه «سه بیلبورد خارج از اِبینگ، میزوری» را در «گذر سینما» می‌خوانند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی «گذر سینما»، بهناز جعفری و بانیپال شومون دوشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه در ششمین شب از سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، برای خوانش فیلم‌نامه به خیابان برادران مظفر می‌آیند.

«سه بیلبورد خارج از اِبینگ، میزوری» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک‌دونا، داستان مادری است که می‌خواهد با روش خودش و با استفاده از سه بیلبورد توجه مردم و پلیس را به معمای قتل دخترش جلب کند.

این فیلم در نودمین دوره جوایز اسکار در ۷ رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت تنها دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای سم راکول را به خود اختصاص داد.

همچنین در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب در ۶ رشته نامزد بود که موفق شد ۴ جایزه بهترین بازیگر زن فیلم درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد فیلم درام، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم درام را به دست آورد.

علاقه‌مندان سینما می‌توانند دوشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه (ساعت ۲۰) بخش‌هایی از فیلم‌نامه این اثر را با صدا و اجرای بهناز جعفری و بانیپال شومون در گذر سینما بشنوند.

بهناز جعفری بازیگر تئاتر و سینما، در نمایش‌های کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و… ایفای نقش کرده است.

بانیپال شومون بازیگر و صداپیشه، در فیلم‌هایی مثل «خجالت نکش» و «تنگه ابوقریب» و نمایش‌هایی مثل «شعبده و طلسم» و «مسخ و سوءتفاهم» ایفای نقش کرده است.

برنامه‌های قبل و بعد از این نشست، کنسرت موسیقی و پخش فیلم‌های برگزیده جشنواره سال گذشته است.

«گذر سینما» در تمام شب‌های جشنواره (از ساعت ۱۷ تا ۲۴) در خیابان برادران مظفر واقع در ضلع شرقی سینما فلسطین با برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

پایان پیام

کد خبر : 119663 ساعت خبر : 12:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=119663
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات