گلونی

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؛ ۱۰۰ میلیارد برای سه سال؟

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؛ 100 میلیارد برای سه سال؟

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؛ ۱۰۰ میلیارد برای سه سال؟

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؛ ۱۰۰ میلیارد برای سه سال؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی: بالاخره سرمربی تیم ملی فوتبال پس از ماه‌ها انتظار انتخاب شد و مارک ویلموتس که بحث حضورش در فوتبال ایران طی روزهای اخیر به طور جدی به میان آمده بود، به‌عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد.

مهدی تاج در گفتگویی که با شبکه سه انجام داد به طور رسمی اعلام کرد که مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی بلژیک و ساحل عاج هدایت تیم ملی ایران را برعهده خواهد گرفت و ساعاتی دیگر وارد تهران خواهد شد.

این مربی احتمالا تا پایان جام جهانی قطر عهده‌دار هدایت تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

گفته می‌شود که سرمربی بلژیکی به کمتر از یک و نیم میلیون دلار به ازای هر سال برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران راضی نیست و قصد دارد دو دستیار هم با خود به تیم ملی فوتبال ایران بیاورد.

این یعنی در مجموع قرارداد خودش و دستیارانش و سایر هزینه‌ها، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای سه سال حضور در تیم ملی ایران.

مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران پنجمین تیم دوران مربیگری مارک ویلموتس محسوب خواهد شد.

این سرمربی که سابقه هدایت شالکه را در بوندسلیگا آلمان در کارنامه خود دارد، یک سال هدایت سنت پرویدن را بر عهده گرفته است و در ادامه به عنوان دستیار در تیم ملی بلژیک فعالیت کرد.

مارک ویلموتس چهار سال عهده دار تیم ملی بلژیک در جام‌های جهانی برزیل و یورو ۲۰۱۶ بود و آخرین بار نیز تیم ملی ساحل عاج را بر عهده گرفت.

به نظر می‌رسد مذاکرات دو طرف بر روی مبلغ قرارداد همچنان ادامه دارد و فدراسیون فوتبال ایران خواستار کاهش این مبلغ است.

هزینه کردن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای ویلموتس، دستیارانش و سایر خدمات احتمالی در طی سه سال آن هم با توجه به وضعیت اقتصادی کشور از مواردی است که باید درباره آن توضیح شفاف و روشنی داده شود و بر این اساس ضرورت دارد رئیس فدراسیون فوتبال درباره پرداخت این پول با دلایل مستند و منطقی به افکار عمومی پاسخ دهد.

خروج از نسخه موبایل