هشتگ‌ گذاشتن کار دشمنان است؛ اظهار نظر جدید و جالب مسئولان رسید

هشتگ‌ گذاشتن کار دشمنان است؛ اظهار نظر جدید و جالب مسئولان رسید

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت راهکار مقابله با تحریم‌ها را تسهیل امور و اعتماد به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت:

دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران‌سازی دارند، ایجاد می‌کند تا فضا را به هم بریزد.

هشتگ‌ گذاشتن کار دشمنان است

ظاهراً باید به نسخه خودت بمال وزیر بهداشت سابق و سبوس بخور وزیر کشاورزی و مردم اگر پول ندارند چرا این‌قدر چاق هستند معاون درمانی وزیر بهداشت، اظهارات اخیر وزیر صنعت و معدن و تجارت را هم اضافه کنیم که هشتگ‌ها را به‌طور کامل کار دشمن می‌داند.

کمپین‌هایی با نتیجه معکوس

شاید بهتر است در این شرایط به‌جای انداختن توپ در زمین فضای مجازی اوقاتی را صرف خواندن گزارش‌های مختلف کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و یا کارگروه‌ها کنیم.

بیشتر هشتگ‌های انتقادی فضای مجازی عدم کنترل صحیح بازار را هدف می‌گیرند.

کمپین‌های نه به خرید هم همیشه جواب عکس داده‌اند و نتیجه‌اش فروش کالاهای مانده در انبار به چندین برابر قیمت و ترافیک سایت‌هایی مثل فروش خودرو است.

مصرف‌کنندگان را تطمیع کرده‌اند

کمیته‌های تنظیم بازار و سازمان‌هایی مثل حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان همیشه مصرف‌کنندگان را مجاب به قبول افزایش قیمت بدون توقع بالا رفتن کیفیت و کمیت کالاها کرده‌اند.

هشتگ‌سازی‌ها هم بیشتر در راستای انتقاد به همین سیاست مدیران است که ظاهراً به مذاق خیلی‌هایشان خوش نمی‌آید.

هشتگ‌های واقعی هم وجود دارند

کوچک شدن سفره‌‌ مردم و نالایقی برخی از مدیران در تنظیم نیاز بازار، کنار کشیدن به نفع مافیای مواد خوراکی و سایر اقلام مورد نیاز خانوار یک کلیشه تکراری مجازی نیست.

هرروز می‌توانیم در کوچه و بازار نتیجه‌اش را ببینیم.

هشتگ‌ها باگ‌های مدیریتی را هدف می‌گیرند

شاید گاهی لازم باشد همان هشتگ‌هایی که از طرف دشمن هدایت‌شده است را هم رصد کنیم.

درهرحال فراوانی آنها نشان دهنده یک باگ در نحوه مدیریت ماست.

مدیریتی که باید بازخورد تصمیمات کلان آن کارشناسی شود و ما با حذف این کارشناسی، مستقیماً نتایج تصمیمات‌مان را در زندگی مردم، در فضای مجازی و در هشتگ‌هایی از جنس حرف مردم می‌بینیم.

پایان پیام

کد خبر : 120538 ساعت خبر : 10:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=120538
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات