۲۰ هزار جلد کتاب تحت عنوان پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده اهدا شد

از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان صورت گرفت؛ اهدای ۲۰ هزار جلد کتاب به پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده

حدود ۲۰ هزار جلد کتاب از سوی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان به پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب ظهر امروز (۱۱ اردیبهشت) در حاشیه بازدید از بخش کودک و نوجوان سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با نادر قدیانی رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان دیدار کرد.

۲۰ هزار جلد کتاب
۲۰ هزار جلد کتاب

در این دیدار قدیانی از اهدای حدود ۲۰ هزار جلد کتاب به پویش اهدای کتاب به مناطق سیل زده کشور با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان این مناطق خبر داد.

ناشران، اهل قلم و علاقمندان حاضر در نمایشگاه کتاب می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به آدرس مصلی امام خمینی(ره)، حیاط شبستان، جنب تشریفات اهدا کنند. این کتاب‌ها پس از تفکیک و دسته‌بندی به استان های سیل زده ارسال خواهند شد.

ستاد برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و شبکه گروه‌های مروج کتابخوانی با موسسه خانه کتاب، رادیو فرهنگ و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در برگزاری این پویش مشارکت و همراهی خواهند داشت.

«خانه کتاب» موسسه ای غیرانتفاعی و غیر دولتی است که با هدف ارایۀ خدمات اطلاع رسانی در زمینۀ کتاب های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب ها، در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

خانه کتاب به منظور توسعه کتاب و کتابخوانی، جشنواره های فرهنگی مختلفی نیز در زمینۀ کتاب برگزار می کند که عبارتنداز: انتخاب «کتاب سال جمهوری اسلامی ایران»، انتخاب «کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران»، «جایزه ادبی پروین اعتصامی»، «جایزه ادبی جلال آل احمد»، «جشنواره نقد کتاب» و «جایزه ادبی گام اول». در این جشنواره ها، نویسندگان و کتاب های برتر کشور انتخاب شده، مورد تقدیر قرار می گیرند.

پایان پیام

کد خبر : 120220 ساعت خبر : 2:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=120220
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات