سینماهای سراسر کشور در ایام شب‌های قدر ماه مبارک رمضان تعطیل است

سخنگوی شورای صنفی نمایش، تاریخ تعطیلات سینماهای سراسر کشور را در ایام شب‌های قدر ماه مبارک رمضان اعلام کرد. سینما چه روزهایی تعطیل است؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با ایسنا درباره تعطیلات سینماها در ایام شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) در ماه مبارک رمضان بیان کرد: با توجه به آنکه حلول ماه مبارک رمضان ۱۷ اردیبهشت ماه اعلام شد تاریخ تعطیلی سینماهای سراسر کشور در ماه مبارک رمضان به این شرح است:

سوم خردادماه (هجدهم رمضان و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان) و اولین شب قدر سینماهای سراسر کشور از ساعت ۱۸ تعطیل هستند.

چهارم خردادماه (نوزدهم رمضان و روز ضربت خوردن امام علی (ع)) سینماهای سراسر کشور تمام روز تعطیل خواهند بود.

پنجم خردادماه (بیستم رمضان و دومین شب قدر) سینماها از ساعت ۱۸ تعطیل است.

ششم خردادماه (بیست‌ویکم رمضان و شهادت حضرت علی(ع)) کل روز سینماهای سراسر کشور تعطیل خواهند بود.

هفتم خرداد (بیست‌ودوم رمضان و سومین‌ شب قدر) سینماها از ساعت ۱۸ تعطیل هستند.

محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداران نیز در گفت‌وگویی با ایسنا درباره اکران‌های ماه رمضان بیان کرد: برنامه ‌های امسال مانند سال‌های گذشته است و تاکنون تغییر خاصی نداشته.

او در ادامه بیان کرد: یک‌سری امکانات ویژه هم مانند دوره‌های گذشته برای مخاطبان سینما در نظر گرفته شده که درواقع همان نیم‌بها بودن قیمت بلیت سینماها تا افطار است که هفته گذشته شورای صنفی نمایش اعلام کرد.

این سینمادار با بیان این‌که شورای صنفی در این زمینه تصمیم‌گیرنده است که چه فیلم‌هایی روی پرده بروند و چه برنامه‌های ویژه‌ای برای اکران داشته باشته باشیم درباره شرایط سینماها در این ماه گفت: هر سینمایی که تمایل داشته باشد می‌تواند نمایش فیلم‌هایش را تا سحر ادامه دهد و در واقع این مجوز به صورت کلی برای تمام سینماها صادر شده و هر سینمایی که بخواهد می‌تواند از این چرخه خارج شود و شرایط خودش را داشته باشد.

پایان پیام

کد خبر : 121353 ساعت خبر : 1:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=121353
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات