به چه کسانی رئیس می‌گویند؛ از کجا یک رئیس موفق و ثابت را بشناسیم

به چه کسانی رئیس می‌گویند؛ از کجا یک رئیس موفق و ثابت را بشناسیم

معنای رئیس را در لغت‌نامه امروز بخوانید.
پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: رییس به‌معنای کسی است که سرپرستی یک تیم را برای دستیابی به بهترین نتیجه بر عهده دارد اما در واقع کسی است که با‌واسطه هم بعد از ۳۰ سال کار مستمر او را در محل کار خود نخواهید دید.

به چه کسانی رئیس می‌گویند

روحیات رؤسا
رؤسا نقطه بالا دستی در چارت‌های سازمانی هستند. آنها برای رسیدن به این نقطه باید تحصیلات مرتبط و آگاهی و روحیه کار تیمی داشته باشند اما ملاک‌های استاندارد ریاست در عصر ما، داشتن پارتی، مدرک جعلی جوری که کسی شک نکند و داشتن روحیه نوکیسگی است.

فوت کوزه‌گری ریاست
فوت کوزه‌گری ریاست، سپردن کارها به پایین دستی‌ها و ظاهر شدن تمام قد جلوی رسانه‌ها است.

رؤسا به‌صورت ذاتی تبدیل به مدیر عامل چسب فلان و کیم جونگ اون شدن را دارند، اما شما می‌توانید با گرفتن آتو و سوتی از آنها این قابلیت‌شان را در نطفه خفه کنید.

پاتوق رؤسا کجاست

پاتوق رؤسا معمولاً جزایر قناری، هاوایی، مجاورت منزل بانو سلین دیون و استامبول چهار فصل، کانادا دو فصل و آمریکا جوری که کسی شک نکند و چراغ خاموش است.

بنا به آمار میدانی ۹۰ درصد رؤسا از عملکرد تیمی و پروژه‌های کاری اطلاعی ندارند، آنها همین که سود پول‌هایشان را هر ماه بگیرند راضی هستند.

 از کجا یک رئیس موفق و ثابت را بشناسیم

خاصیت نشست رؤسا

نشست رؤسا که قرار است به تبادل اطلاعات و خرید دانش روز دنیا بینجامد در بیشتر مواقع به فرو کردن ویلای بورلی‌هیلز و ماشین آخرین مدل و آمار سهامشان در بازار بورس نیویورک و شانگهای و پکن می‌انجامد.

آنها با بورس تهران قهرند و نیمی از عمرشان را در حال خشک‌شویی پول‌های کثیف برای دور زدن تحریم‌ها هستند.

پایان پیام

کد خبر : 121467 ساعت خبر : 6:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=121467
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات