دوگانه جنگ و صلح در ادبیات فارسی روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه بررسی می‌شود

دوگانه جنگ و صلح در ادبیات فارسی بررسی می‌شود

موسسه خانه کتاب با همکاری انجمن علمی مطالعات صلح ایران، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های صلح و ادبیات با عنوان «دوگانه جنگ و صلح در ادبیات فارسی» را چهارشنبه (۲۲ خرداد ماه) برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های صلح و ادبیات با عنوان «دوگانه جنگ و صلح در ادبیات فارسی» چهارشنبه (۲۲ خرداد ماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

در این نشست محمدهاشم اکبریانی، حمید عبداللهیان و جواد رنجبر درخشی‌لر درباره «دوگانه جنگ و صلح در ادبیات فارسی» سخنرانی می‌کنند.

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند چهارشنبه (۲۲ خرداد ماه) ساعت ۱۶ به سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند.

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایۀ خدمات اطلاع رسانی در زمینۀ کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها، در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

اطلاعات و راه‌های دسترسی به ناشران فعال کشور نیز در همین پایگاه قابل دستیابی است.

علاوه بر اطلاعات کتاب‎ها و ناشران، مجموعه‌ای از بانک‌های اطلاعاتی حوزه کتاب نیز در این موسسه تولید می‌شود که از طریق این پایگاه قابل دستیابی است.

این بانک‌ها عبارتند از: «بانک نسخه های خطی ایران و برخی کتابخانه‎های جهان»، «کتابفروشی‌ها»، «چاپخانه‌ها»، «اهل قلم»، «کاغذفروشی‌ها»، «لیتوگرافی‎‎ها»، «صحافی‌ها»، «مراکز پخش کتاب»، «تصویرگران»، «طراحان گرافیست»، «ناشران الکترونیک»، «نمایندگان ناشران خارجی».

پایان پیام

کد خبر : 122476 ساعت خبر : 1:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=122476
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات