گلونی

فرمانده سپاه لرستان گفت: ساخت‌وساز واحدهای مسکن سیل‌زده از پل‌دختر شروع شود

فرمانده سپاه لرستان

فرمانده سپاه لرستان

فرمانده سپاه لرستان گفت: ساخت‌وساز واحدهای مسکن سیل‌زده از پل‌دختر شروع شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در مصاحبه خود گفت: ساخت‌وساز واحدهای مسکن سیل‌زده از پل‌دختر شروع شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا منطقه لرستان، سردار کشکولی در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان اظهار کرد: آنچه در رسانه‌ها بزرگ شد سیل در پل‌دختر بود هرچند دیگر شهرستان‌ها نیز دچار آسیب شدند؛ بهتر است کار را از سمت چم مهر، پل‌دختر و معمولان شروع کنیم.

وی ادامه داد: این جلسات را تشکیل می‌دهیم که هر چه زودتر مردم سیل‌زده به سروسامان برسند.

کشکولی اضافه کرد: مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در مملکت ما یک واقعیت بوده و چنین موضوعی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با کمک بسیج می‌توان آبادی را به پل‌دختر و مناطق سیل‌زده استان برگرداند، افزود: گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی پای‌کار آمدند و منتظر اشاره‌ای از سوی ما هستند تا سریع‌تر کار ساخت‌وساز ر ا شروع کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآور شد: ساخت مسکن مناطق سیل‌زده را از ضعفا و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین واحدهای مسکونی آن دسته از سیل‌زدگانی که سرپرست خانواده پیر دارند نیز در اولویت ساخت‌وساز مسکن قرار گیرند.

کشکولی گفت: پیشکسوتان بسیجی و سپاه سیل‌زده نیز بعدازاین گروه‌ها در اولویت ساخت‌وساز واحدهای مسکن باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ما باید خانواده‌های شهدای شاخص که در سیل دچار خسارت شده‌اند را در اولویت قرار دهیم چراکه در شأن آنان نیست در وضعیت نامناسب زندگی کنند.

سردار کشکولی تأکید کرد: باید مکانیسمی در جریان ساخت‌وساز در مناطق سیل‌زده استان داشته باشیم که خیرین را هم در بحث ساخت‌وساز  مشارکت دهیم. امیدواریم از زمان تحویل زمین و اطلاعات واحدهای مسکن سیل‌زده، چهارماهه ساخت‌وسازها به پایان برسد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل