قیمت سیب زمینی این روزها شده است یک الگوی مناسب برای پشت کنکوری‌ها

قیمت سیب زمینی این روزها شده است یک الگوی مناسب برای پشت کنکوری‌ها

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: در پی آزاد شدن صادرات سیب زمینی، قیمت این محصول در بازار افزایش یافت و مسئولان دستگاه‌های متولی هیچ کدام پاسخگو نیستند که در این شرایط چه تصمیمی قرار است برای سیب زمینی گرفته شود.

شاید باورتان نشود ولی من از وقتی که پرده بدبینی را از چشمانم کنار زده‌ام و درست مثل مسئولان محترم زندگی رویایی خود را با چشمان باز و از حدقه درآمده (از فرط تعجب) نگاه می‌کنم اصلا دیدگاهم به زندگی فردی و اجتماعی و کیفیت آن عوض شده است.

واقعا که این جهان پیرامون ما پر است از درس‌های خودشناسی و موفقیت که ما همیشه خیلی ساده از کنارشان می‌گذریم.

مثلاً همین سیب‌زمینی که این روزها دارد به قیمتش افزوده می‌شود روزی فکر می‌کرد محصول شایسته بشود؟

کمی قبل‌تر شاهد ماجرای رشد و ترقی پیاز بودیم.

قبل‌تر از آن هم گوجه فرنگی. مگر سیب زمینی و پیاز و گوجه فرنگی از کجا شروع کرده‌اند؟

باور کنید از همین زمین خاکی. این محصولات در نبود امکانات رشد کردند و توانستند جایی برای خودشان در تاریخ پر از شگفتی ما پیدا کنند.

اصلاً این رشد غیر قابل باور برای این اقلام که پیش از این ارزش چندانی نداشتند واجب بود، حتا دو فردا دیگر می‌توانیم بکوبیم‌شان بر سر پشت کنکوری‌های سیل‌زده که می‌خواهند قبول نشدن‌شان را پای نبود امکانات و چادر و کانکس و سیل بیاندازند.

یعنی شما از سیب‌زمینی هم کمترید؟

کمی با خودتان خلوت کنید، ببینید سیب‌زمینی که ما در دوران جاهلیت نوجوانی‌مان از اسمش به عنوان یک فحش مودبانه استفاده می‌کردیم حالا چه ارج و قربی پیدا کرده است.

واقعاً فکر می‌کنید این‌ها نشانه‌هایی نیست برای ما که تنبلانه روزی فقط و فقط ۱۲ ساعت ناقابل کار می‌کنیم و تازه سه وعده غذا هم می‌خوریم؟

واقعا کجای دنیا این‌طور تن‌پرور زندگی می‌کنند که ما در این‌جا؟

همین الآن که من مشغول به اشتراک گذاشتن نتیجه‌گیری‌های مهم خویستن با شما بودم خبر رسید یکی دیگر از دلایل گران کردن سیب زمینی این بوده که اساساً سیب‌زمینی سرشار از نشاسته است و باعث چاقی می‌‌شود.

مسئولین هم آن‌قدر بی‌توجه و فراموشکار نشده‌اند که به این موضوع اهمیت ندهند.

لذا این محصول گران شده تا مردم با استفاده صحیح از آن به تناسب اندام مورد علاقه خود برسند.

اگر دلایل دیگری برای گران شدن این محصول دوست داشتنی پیدا کردید آن را برای سامانه ستاره سیب زمینی مربع بفرستید و آنقدر منتظر پاسخگویی مسئولان نمانید.

پایان پیام

کد خبر : 122902 ساعت خبر : 6:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=122902
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات