کتاب باغ شفتالو چهارشنبه در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می‌شود

کتاب باغ شفتالو چهارشنبه در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می‌شود

معرفی و بررسی کتاب «باغ شفتالو» چهارشنبه (۲۹ خرداد ماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: مؤسسه فرهنگی اکو با همکاری مؤسسه خانه کتاب و انجمن نقد ادبی ایران، نشست معرفی و بررسی کتاب «باغ شفتالو» چهارشنبه (۲۹ خرداد ماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌کند.

در این نشست ابراهیم خدایار؛ رئیس انجمن علمی نقد ادبی ایران،  شاه منصور شاه میرزا؛ نویسنده کتاب و کارشناس میز تاجیکستان در مؤسسه فرهنگی اکو و الهام فلاح؛ نویسنده و منتقد درباره «باغ شفتالو» سخنرانی می‌کنند

معرفی و بررسی «باغ شفتالو» چهارشنبه (۲۹ خرداد ماه) ساعت ۱۶ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲ میزبان علاقمندان است.

کتاب باغ شفتالو چهارشنبه در سرای اهل قلم

درباره سرای اهل قلم

واحد اهل قلم مؤسسه خانه کتاب، از سال ۱۳۸۱ تا کنون با چشم‌انداز تبدیل شدن به اصلی‌ترین پایگاه تولید، پردازش و ارائه اطلاعات؛ و همچنین توسعه نقد و تحقیق در حوزه کتاب و فرهنگ فعالیت می‌کند و مسئولیت ثبت اطلاعات و ارائه خدمات اهل قلم را به عنوان مجری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته است. این واحد شامل دو بخش سرای اهل قلم و خدمات اهل قلم است.

سرای اهل قلم

سرای اهل قلم مکانی برای برگزاری نشست‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی است که خانه کتاب با ‌مشارکت مراکز و مؤسسات دیگر و با دعوت از صاحب‌نظران و عموم علاقه‌مندان در زمینه‌های موضوعی خاص برگزار می‌کند.

روال معمول شامل مراحل تکمیل و ارسال فرم برگزاری نشست از طرف پیشنهاددهنده؛ تشکیل کمیته برگزاری و تدوین برنامه نشست‌ها جهت تایید؛

و در نهایت تصمیم‌گیری درباره شیوه برگزاری نشست و امور جانبی آن، با هماهنگی مدیریت خانه کتاب و مدیریت سرای اهل قلم است.

پایان پیام

کد خبر : 122872 ساعت خبر : 8:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=122872
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات