آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح تابستانه کتاب ۹۸ از دوشنبه دهم تیرماه

آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح تابستانه کتاب ۹۸ از فردا

ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» از فردا دوشنبه(۱۰ تیرماه) در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از دوشنبه (۱۰ تیرماه) با مراجعه به سایت طرح کتاب نسبت به ثبت نام در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» اقدام کنند.

یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها»  با عنوان (تابستانه کتاب۹۸) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از ۲۵ تیر ماه تا ۳مرداد ماه ۱۳۹۸  به مدت ۱۰ روز در کتابفروشی‌های عضو  این طرح در استان ها آغاز می‌شود.

 در  شهر تهران از ۲۷ تیرماه تا ۳ مرداد ماه به مدت ۸ روز کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ۱۵ درصد عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، حداکثر یارانه اختصاصی به هر کتابفروشی در کشور، میزان و درصد مشارکت کتابفروشی­‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح تابستانه کتاب ۹۸

در طرح تابستانه کتاب ۹۸ سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۲۰۰۰۰۰ریال است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها، بین ۴تا ۶ ماه خواهد بود.

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

پایان پیام

کد خبر : 124124 ساعت خبر : 8:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=124124
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات