گلونی

انتشارات آستان قدس رضوی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد؛ همین پنجشنبه

انتشارات آستان قدس رضوی

انتشارات آستان قدس رضوی

انتشارات آستان قدس رضوی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد؛ همین پنجشنبه

با همکاری موسسه خانه کتاب؛ نشست علمی «کتاب رضوی در آیینه پژوهش» برگزار می‌شود

نشست علمی «کتاب رضوی در آیینه پژوهش» پنجشنبه (۲۰ تیرماه) در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم با همکاری موسسه خانه کتاب، نشست علمی «کتاب رضوی در آیینه پژوهش» را پنجشنبه (۲۰ تیرماه) برگزار می‌کند.

انتشارات آستان قدس رضوی

نقد و بررسی انتشارات آستان قدس رضوی

در این نشست علمی همچنین «کارنامه نشر آستان قدس رضوی در موضوع امام رضا(ع)» نقد و بررسی می‌شود.

در نشست علمی «کتاب رضوی در آیینه پژوهش» حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهریزی و حجت الاسلام المسلمین محمد علی مهدوی‌راد حضور دارند.

نشست علمی «کتاب رضوی در آیینه پژوهش» پنجشنبه (۲۰ تیرماه) ساعت ۱۰ در  قم به نشانی چهارراه شهدا، ابتدای صفائیه، طبقه فوقانی ساختمان بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، سالن شیخ طوسی برگزار می‌شود.

درباره انتشارات آستان قدس رضوی

به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در طول سه دهه فعالیت خود توانسته است با انتشار افزون بر سی میلیون نسخه کتاب، کارنامه‌ای درخشان در اشاعۀ فرهنگ و معارف اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی کشور از خود برجای بگذارد.

انتشارات به نشر تاکنون در جشنواره‌های داخلی همچون انتخاب کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، جشنواره های علمی و دانشگاهی، کتاب فصل، انتخاب کتاب برتر خراسان رضوی، جشنواره‌های تخصصی آثار کودک و نوجوان و سایر مراسم انتخاب کتاب‌های برگزیدۀ کشوری و استانی، رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور با بیش از سه دهه فعالیت، دارای ۱۸ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مشهد، تهران و سایر شهرهای کشور است.

درباره سرای اهل قلم

واحد اهل قلم مؤسسه خانه کتاب، از سال ۱۳۸۱ تا کنون با چشم‌انداز تبدیل شدن به اصلی‌ترین پایگاه تولید، پردازش و ارائه اطلاعات؛ و همچنین توسعه نقد و تحقیق در حوزه کتاب و فرهنگ فعالیت می‌کند و مسئولیت ثبت اطلاعات و ارائه خدمات اهل قلم را به عنوان مجری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته است.

این واحد شامل دو بخش سرای اهل قلم و خدمات اهل قلم است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل