دوشنبه دو نشست تخصصی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود

دوشنبه  دو نشست تخصصی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود

سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب در روز دوشنبه (۲۴ تیرماه) میزبان دو نشست تخصصی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: نشست نقد و بررسی کتاب «مسئولیت مدنی پلیس در قبال نقض حقوق شهروندان» دوشنبه (۲۴ تیرماه) در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

در این نشست، محمد دهقانی، کیوان صداقتی و جواد نوروزی کتاب «مسئولیت مدنی پلیس در قبال نقض حقوق شهروندان» را بررسی می‌کنند.

این نشست ساعت ۱۶ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک دو برگزار می‌شود.

همچنین، اولین نشست از سلسله نشست‌های «مسئله فرهنگ» دوشنبه (۲۴ تیرماه) با حضور تقی آزاد ارمکی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، محمد دهقانی نویسنده و پژوهشگر و علی اصغر مصلح عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

دوشنبه  دو نشست تخصصی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود

علاقمندان برای حضور در نشست «مسئله فرهنگ» می‌توانند ساعت ۱۷ به سرای کتاب موسسه خانه کتاب واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان برادران مظفر و فلسطین، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای دو مراجعه کنند.

درباره سرای اهل قلم

واحد اهل قلم مؤسسه خانه کتاب، از سال ۱۳۸۱ تا کنون با چشم‌انداز تبدیل شدن به اصلی‌ترین پایگاه تولید، پردازش و ارائه اطلاعات؛ و همچنین توسعه نقد و تحقیق در حوزه کتاب و فرهنگ فعالیت می‌کند و مسئولیت ثبت اطلاعات و ارائه خدمات اهل قلم را به عنوان مجری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته است. این واحد شامل دو بخش سرای اهل قلم و خدمات اهل قلم است.

سرای اهل قلم

سرای اهل قلم مکانی برای برگزاری نشست‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی است که خانه کتاب با ‌مشارکت مراکز و مؤسسات دیگر و با دعوت از صاحب‌نظران و عموم علاقه‌مندان در زمینه‌های موضوعی خاص برگزار می‌کند.

و در نهایت تصمیم‌گیری درباره شیوه برگزاری نشست و امور جانبی آن، با هماهنگی مدیریت خانه کتاب و مدیریت سرای اهل قلم است.

پایان پیام

کد خبر : 126032 ساعت خبر : 3:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=126032
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات