گلونی

طرح تابستانه کتاب از فردا در شهر تهران آغاز می‌شود؛ کتاب، همنشین دلنشین

طرح تابستانه کتاب از فردا در شهر تهران آغاز می‌شود؛ کتاب، همنشین دلنشین

طرح تابستانه کتاب از فردا در شهر تهران آغاز می‌شود؛ کتاب، همنشین دلنشین

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب، طرح «تابستانه کتاب۹۸» با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» به مدت ۸روز در شهر تهران اجرا می شود.

تاکنون ثبت نام ۶۵۳ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور در این طرح تائید شده است که از این تعداد ۴۹۷کتابفروشی از مراکز استان‌ها و ۱۵۶ کتابفروشی در شهرستان‌ها هستند.

طرح «تابستانه کتاب۹۸» در شهر تهران از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود و تا سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصد خریداری کنند.

لازم به ذکر است که این طرح در استان ها از روز گذشته(۲۵تیرماه) در سراسر کشور آغاز شده است و تا سوم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

طرح تابستانه کتاب از فردا در تهران

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۲۰ هزار تومان است و خریداران کتاب می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های مورد نیاز خود تهیه کنند.

کتاب، همنشین دلنشین نام طرحی تابستانی است که قرار است از۲۷ تیرماه تا سوم مرداد در همه کتابفروشی‌های سراسر کشور که در آن شرکت دارند، اجرا شود.

بر این اساس کتاب‌های عرضه ‌شده در این مدت شامل دو نوع تخفیف خواهند بود؛ ۲۵ درصد برای کتاب‌های تألیفی و ۱۵ درصد برای کتاب‌های ترجمه با سقف خرید ۱۲۰ هزار تومان. مبلغ تخفیف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقبل شده است و براساس پردازش اطلاعات که با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و اتحادیه‌های ناشران و تشکل‌های حوزه نشر انجام خواهد شد، پرداخت می‌شود.

اجرای این طرح علاوه بر ایجاد رونق در بازار کتاب، می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت‌های دیگر از این دست باشد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل