طرح تابستانه کتاب برگزار می‌شود یا نمی‌شود؟ همه اطلاعات در مورد این طرح

طرح تابستانه کتاب برگزار می‌شود یا نمی‌شود؟ همه اطلاعات در مورد این طرح

فردا در سرای اهل قلم

نشست ھم اندیشی «تابستانه کتاب ۹۸» برگزار می شود

نشست ھم اندیشی با موضوع «تابستانه کتاب ۹۸» چهارشنبه؛ پنجم تیرماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نشست ھم اندیشی درباره طرح ھای حمایتی از کتابفروشان با موضوع «تابستانه کتاب ۹۸»  با هدف ارزیابی این طرح ها و همچنین تبادل نظر، ارائه تجربیات و پیشنهادات برگزار می شود.

"طرح

این نشست چهارشنبه (۵ تیرماه) ساعت ۱۵ با حضور تشکل ھای نشر، انجمن ها، کتابفروشان و ناشران در سرای اھل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ٢ برپا خواھد شد.

مدیر عامل موسسه خانه کتاب در مورد اجراشدن این طرح گفت: برای اجرای این طرح فقط منتظر تایید تخصیص یارانه نشر هستیم و همه تمهیدات زیربنایی برای ثبت‌نام ناشران آماده است.

نیکنام حسینی پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در مورد اجرا شدن طرح تابستانه کتاب در تابستان ۹۸ اظهار گفت: اقدامات زیرساختی، جدول زمان بندی و زمینه ثبت نام ناشران از اول تیرماه در خانه کتاب انجام شده است.

اما بر اساس مذاکراتی که با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اوایل هفته جاری داشتم قرار شد برای اطمینان از تأمین بودجه آن توسط سازمان برنامه و بودجه، فعلاً تأمل کنیم.

درباره سرای اهل قلم

واحد اهل قلم مؤسسه خانه کتاب، از سال ۱۳۸۱ تا کنون با چشم‌انداز تبدیل شدن به اصلی‌ترین پایگاه تولید، پردازش و ارائه اطلاعات؛ و همچنین توسعه نقد و تحقیق در حوزه کتاب و فرهنگ فعالیت می‌کند و مسئولیت ثبت اطلاعات و ارائه خدمات اهل قلم را به عنوان مجری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته است.

این واحد شامل دو بخش سرای اهل قلم و خدمات اهل قلم است.

پایان پیام

کد خبر : 123750 ساعت خبر : 3:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=123750
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات