گلونی

نوزده تیرماه آخرین مهلت ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح تابستانه کتاب ۹۸

نوزده تیرماه آخرین مهلت ثبت نام

نوزده تیرماه آخرین مهلت ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ۹۸

کتابفروشان تا چهارشنبه (۱۹ تیرماه) فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی طرح کتاب نسبت به ثبت نام در طرح «تابستانه کتاب۹۸» اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: بعد از گذشت بیش از یک هفته از آغاز ثبت‌نام کتابفروشان سراسر کشور در طرح «تابستانه کتاب۹۸»  تاکنون ۵۸۲ کتابفروشی برای حضور در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

گفتنی است، کتابفروشان تا ۱۹ تیرماه فرصت دارند  برای ثبت نام در طرح «تابستانه کتاب۹۸» اقدام کنند و این فرصت قابل تمدید نیست.

یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها»  با عنوان (تابستانه کتاب۹۸) با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ۲۵ تیر ماه تا ۳مرداد ماه  به مدت ۱۰ روز در استان ها آغاز و در  شهر تهران از ۲۷ تیرماه تا ۳ مرداد ماه به مدت ۸ روز   در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می شود.

نوزده تیرماه آخرین مهلت ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ۹۸

در این طرح، کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ۱۵ درصد عرضه می‌شود.

در طرح «تابستانه کتاب۹۸» سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۲۰۰۰۰۰ریال است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها، بین ۴تا ۶ ماه خواهد بود

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل