کانکس کانون کودک و نوجوان خانه تئاتر به دست هنرمندی سیل زده رسید

کانکس کانون کودک و نوجوان خانه تئاتر به منزل رسید

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر؛ این کانکس که صبح روز شنبه به لرستان اعزام شد هم اکنون به مقصد رسیده است.

به گفته مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر و رییس کانون کودک و نوجوان خانه تئاتر: این کانون تصمیم گرفت تا هزینه هدایای هفته تئاتر خود را به خرید کانکسی برای اهدا به یک خانواده سیل زده تخصیص دهد.

این امر انجام شده و اکنون با کمک مدیرعامل خانه تئاتر این کانکس برای هنرمندی سیل زده در روستای نورآباد لرستان اعزام شده است.

او همچنین افزود: بنا داریم تا پس از ساخته شدن منزل این هنرمند نورآبادی، کانکس در همین روستا تبدیل به کتابخانه شود.

پیش از این و در اردیبهشت ماه خانه تئاتر بیانیه‌ای در رابطه با کودکان سیل زده منتشر کرده بود.

کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر برای ابراز همدردی با مردم سیل زده در بیانیه‌ای بودجه گردهمایی کانون خود در شانزدهمین هفته بزرگداشت تئاتر را به مناطق سیل زده تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شانزدهمین دوره بزرگداشت تئاتر، در بیانیه آمده است:

به نام دوست‌دار کودکی

   بنی‌آدم اعضای یک پیکرند                                که در آفرینش ز یک گوهرند

   چو عضوی به درد آورد روزگار                          دگر عضوها را نماند قرار

  همه ساله کانون خانه تئاتر، در یکی از ایام هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر، روزی را از آن خود داشته است و در قالب برگزاری مراسمی از برگزیدگان این عرصه با اهداء جوایزی قدردانی می‌کرد؛ اما امسال در شرایطی که بخش عظیمی از کودکان و نوجوانان سرزمین‌مان در تنگناهای بی‌امان سیل بلاخیز گرفتارند شایسته‌تر دانستیم هزینه این مراسم را صرف خرید کانکس و کمک به هموطنان عزیزمان کنیم و تقدیر برگزیدگان سال ۱۳۹۷و قدردانی از مجید قناد، مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی و تجلیل و اهداء مدالیوم به استاد یدالله آقاعباسی را به مراسم دیگری موکول کنیم باشد تا ما هم گام کوچکی در این همیاری مردمی برداشته باشیم.

پایان پیام

کد خبر : 128021 ساعت خبر : 3:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=128021
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات