با همکاری انجمن ایرانی تاریخ  کتاب تفریحات ایرانیان بررسی می‌شود

با همکاری انجمن ایرانی تاریخ  کتاب تفریحات ایرانیان بررسی می‌شود

کتاب «تفریحات ایرانیان؛ مسکرات و مخدرات از صفویه تا قاجار» چهارشنبه (۱۹ تیرماه) در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: نشست نقد و بررسی کتاب «تفریحات ایرانیان؛ مسکرات و مخدرات از صفویه تا قاجار» با همکاری انجمن ایرانی تاریخ چهارشنبه (۱۹ تیرماه) در سرای اهل قلم  برگزار می‌شود.

در این نشست ابراهیم موسی پور،  سید سعید میر محمد صادق و مانی صالحی علامه درباره کتاب «تفریحات ایرانیان؛ مسکرات و مخدرات از صفویه تا قاجار» سخنرانی می کنند.

کتاب «تفریحات ایرانیان: مسکرات و مخدرات از صفویه تا قاجاریه» پژوهشی است از رودی مته که با ترجمه مانی صالحی‌علامه توسط نشر نامک منتشر شده است.

با همکاری انجمن ایرانی تاریخ  کتاب تفریحات ایرانیان بررسی می‌شود

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند چهارشنبه (۱۹ تیرماه) ساعت ۱۶ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان  فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند.

درباره سرای اهل قلم

واحد اهل قلم مؤسسه خانه کتاب، از سال ۱۳۸۱ تا کنون با چشم‌انداز تبدیل شدن به اصلی‌ترین پایگاه تولید، پردازش و ارائه اطلاعات؛ و همچنین توسعه نقد و تحقیق در حوزه کتاب و فرهنگ فعالیت می‌کند و مسئولیت ثبت اطلاعات و ارائه خدمات اهل قلم را به عنوان مجری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته است. این واحد شامل دو بخش سرای اهل قلم و خدمات اهل قلم است.

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

پایان پیام

کد خبر : 125232 ساعت خبر : 12:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=125232
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات