توهین زشت معاون فرهنگی شهرداری مشهد به یک خبرنگار در پشت بلندگو

توهین زشت معاون فرهنگی شهرداری مشهد به یک خبرنگار در پشت بلندگو

احتمالا ماجرای توهین عجیب معاون فرهنگی شهردار مشهد را به خبرنگاران شنیده‌اید که به برکناری ملایم او هم منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی علیرضا بهرامی در مورد توهین زشت معاون فرهنگی شهرداری مشهد نوشت:

ماجرا از این قرار بوده که خبرنگار یکی از رسانه‌های مشهد در دومین نشست خبری شهردار جوان این شهر از پاسخگو نبودن معاون فرهنگی شهرداری شکایت می‌کند. شهردار جوان هم به خبرنگار توصیه می‌کند تا در همان لحظه با معاونش تماس بگیرد.

خبرنگار با معاون فرهنگی تماس می‌گیرد اما باز هم تماسش بی‌پاسخ می‌ماند.

در این هنگام شهردار شخصاً تماس می‌گیرد. معاون گوشی را برمی‌دارد و در پاسخ به گله‌ی شهردار، در حالی که تلفن روی بلندگو بوده است، می‌گوید:

«من الان تو جلسه‌‌ام، جواب تلفن زن و بچه‌‌ام رو هم نمی‌دم […] لق خبرنگار!» شهردار مشهد در این هنگام تلفن را قطع می‌کند…» (کانال جامعه روزنامه‌نگاران)

منبع فیلم: سایت فرارو

حالا خبر رسیده که شهردار مشهد به خبرنگاران اعلام کرده، در پی اتفاق دیروز، معاون فرهنگی‌اش از سمت خود استعفا کرده و او نیز با استعفای معاونش موافقت کرده است.

اما مساله اینجاست که آیا خود شهردار مشهد نباید در پی این اتفاق (افتضاح)، از سمتش استعفاء کند؟

دست‌کم به ۳ دلیل، شهردار مشهد نیز به‌جای این فرار رو به جلو، باید از سمت خود استعفاء کند و رسانه‌ها نیز باید پیگیر تحقق این استعفاء باشند:

۱-در پی این بی‌آبرویی عظیم، شهردار مشهد، معاون خود را برکنار نکرد، بلکه شواهد امر حکایت از این دارد که ماجرا از دو حال خارج نیست:

یا جناب شهردار، به‌جای برخورد جدی، حداکثر، به معاونش توصیه کرده که از سمت خود استعفاء کند، یا حتا بدتر از این، نه‌تنها معاونش را برکنار نکرده، بلکه به او توصیه هم نکرده که از سمتش استعفاء کند، بلکه این شخص معاون بوده که از سر خجالت، این کار را کرده است.

۲-شهردار مشهد، فردی با این کیفیت و شعور را به‌عنوان معاون فرهنگی خود انتخاب کرده بود که در صورت استعفاء نکردن، دست‌کم بابت این کار باید در صحن شورای اسلامی شهر مشهد، استیضاح شود.

۳-سوال خیلی‌ها این است که شهردار مشهد معاون فرهنگی‌اش چه ادبیات گفتاری داشته که شخص معاون، در یک مکالمه‌ی تلفنی، خیلی برایش طبیعی بوده که از چنین عبارت و توصیف سخیفی درباره‌ی خبرنگاران استفاده کند؟

همین ۳ دلیل کافی است که محکم بگوییم: شهردار مشهد باید استعفاء کند.

پایان پیام

سایر ویدیوهای پایگاه خبری گلونی را اینجا ببینید.

کد خبر : 125547 ساعت خبر : 4:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=125547
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

شان هر کسی رو کیفیت کارش مشخص میکنه. به نظرت چنتا از روزنامه نگارای مشهد حقایق شهرو می نویسن؟!